معاون اداری مالی کمیته امداد کشور درسفر اراک؛

باید بهترین خدمت به مدد جویان کمیته امداد ارائه شود

معاون اداری مالی کمیته امداد کشور درسفر اراک گفت: باید بهترین خدمت به مدد جویان کمیته امداد ارائه شود.

باید بهترین خدمت به مدد جویان کمیته امداد ارائه شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ عسگریان معاون اداری مالی کمیته امداد امام خمینی کشور در حاشیه کارگاه آموزشی مدیران وکارکنان کمیته امداد استان مرکزی در اراک با بان اینکه دانش خدمت در بین کارکنان باید وجود داشته باشد و به آنان آموزش داده شود گفت: آنچه بایستی یک مدد کار در امداد رسانی به نیازمندان داشته باشد و آنچه می‌تواند در گروه هدف موثرباشد آموزش داده می‌شود تا بهترین خدمت به مدد جویان ارائه شود.

عسگریان با اشاره به اینکه توانمندی ودانش و مهارت در بین کارکنان کمیته امداد سه وجهه اصلی طراحی شده است وبه صورت متمرکز در حال اجراست افزود: برای اینکه خدمت ارزنده‌ای به مدد جویان ومحرومین ارائه شود نیازمند این است که کارمندان کمیته امداد مهارت و قابلیت داشته باشند تا بهترین خدمت را به شیواترین نوع عرضه کنند.

موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی هم گفت::یکی از برنامه‌هایی که این نهاد دنبال در استان مرکزی دنبال می‌کند توانمند سازی همکاران در حوزه اداری است واین کارگاه آموزشی در راستای ارتقا توانمند سازی همکاران در زمینه ارائه بهترین خدمت به جامعه هدف باشد.

موسی نژاد افزود: برایتوانمند سازی همکاران بیش از ۵۰۰ برنامه را پیش بینی می‌کنیم که خوشبختانه رشد ۱۷ درصدی داشته وتا پایان امسال دو برابر سال گذشته خواهد بود.


انتهای پیام / ج 


سخنان معاون اداری مالی کمیته امداد کشور درسفر اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.