بخش استانی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در شهرکرد

بخش استانی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر، در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد در حال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بخش استانی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر از سه شنبه گذشته ۱۹ دی ۹۶ و با شرکت پنج گروه نمایشی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، تهران و گیلان، در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد آغاز شد و تا ۲۳ دی به مدت پنج روز ادامه دارد.

در روزهای اول و دوم این جشنواره به ترتیب نمایش های «بدن مقدس» به کارگردانی مهدی محمدی از استان مرکزی و «خداحافظ» به کارگردانی آریان رضایی از تهران اجرا شد.

در روز سوم هم نمایش‎های «خانه‌ای وجود داشت» به کارگردانی مرضیه اشرافیان و مهدی فدایی از اصفهان و «پلکان» به کارگردانی محمد احمدزاده از گیلان و روز چهارم جمعه ۲۲ دی ۹۶ نمایش «گِل» به کارگردانی یاسر خاسب از تهران به روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای دیدن آثار نمایشی این جشنواره می‌توانند به تماشاخانه مهر شهرکرد واقع در میرآباد غربی، میدان ابوریحان، مجتمع فرهنگی هنری مهر مراجعه کنند.

گفتنی است: استان‌های لرستان، مرکزی، یزد، بوشهر، خوزستان و چهارمحال و بختیاری میزبان بخش استانی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر در کشور هستند که اختتامیه این بخش هم ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۳ دی‎ماه جاری با حضور مدیرکل امور هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل انجمن هنر‌های نمایشی کشور، به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن

بخش استانی سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.