رییس کل دادگستری استان مرکزی؛

متهم فوت شده در بازداشتگاه اراک ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد

رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: متهمی که در بازداشتگاه اراک فوت کرده است، ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام عبدالهی رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به مرگ یک متهم در بازداشتگاه کلانتری ۱۲ اراک گفت: این فرد به دلیل فروش و حمل مواد مخدر دستگیر شده است و دستگیری وی ربطی به ناآرامی‌های اخیر ندارد.

حجت الاسلام عبدالهی افزود: با توجه به سابقه خودکشی و خودزنی بر روی بدن فرد، شواهد امر نشان از خودکشی او دارد، امابا این حال نتیجه نهایی باید توسط پزشکی قانونی مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب اراک هم ضمن تایید خودکشی این بازداشتی گفت: با وجود اینکه آثار خودزنی بر روی جسد این فرد محرز است فیلمی از لحظه خودکشی وی نیز موجود است بنابراین با توجه به شواهد و قرائن موجود مرگ این فرد بر اثر خودکشی در کلانتری بوده است.

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی هم با تکذیب شایعه کشته شدن این فرد گفت: بازداشت این فرد که ادعا شده در تجمعات اخیر اراک کشته شده هیچ گونه ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

سرهنگ خلجی افزود: این متهم که دارای سه فقره سوابق کیفری در زمینه مزاحمت و درگیری بود در تاریخ یازدهم دیماه در حال حمل و فروش مواد مخدر و درگیری با چند نفر از خرده فروشان مواد مخدر در اراک، دستگیرو بازداشت شد و صبح روز بعد مامور تحت نظرگاه در حین سرکشی متوجه می‌شود که متهم لباس خود را به دور گردنش پیچیده و جان باخته است.

انتهای پیام / ج

خودکشی متهم بازداشتی در کلانتری ۱۲ اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۸ دی ۱۳۹۶
خدا بیامرزدش روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
خداروشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
الحمدالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۰ دی ۱۳۹۶
خدا بیامرزه