نرم افزارى كه اورژانس را به سرعت بر بالين فرد مى‌رساند + دانلود

آقابگلویی از راه اندازى اپليكيشن موبايلى اورژانس ١١٥ كه آميولانس را به سرعت بر بالين حادثه ديدگان مى رساند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سهیل آقابگلویی، رئيس اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان اورژانس كشور در نشست خبرى رونمایی از نرم‌افزاز اورژانس ۱۱۵ با اشاره به بروزرسانى تكنولوژى هاى اورژانس گفت: یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های اورژانس، حذف کاغذ و رقم‌های فیزیکی در ۱۴ دانشگاه علوم پزشکی است.

وى ادامه داد: يكى از پروژه هاى اورژانس كشور دسترسى به محل افراد حادثه ديده يا بيماران نيازمند به فوريت هاى پزشكى بود، ما پيش از اين از وزارت ارتباطات درخواست كرديم تا محل تماس گيرندگان با اورژانس را در اختيار ما قرار دهند اما به دليل امنيت موافقت نكردند در حالى كه دسترسى به مكان حادثه ديدگان براى رسيدن سريع ضرورى است.

رئيس اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان اورژانس كشور عنوان كرد: به منظور افزايش سرعت رسيدن بر بالين بيماران و حادثه ديدگان كه نياز به خدمات فوريت هاى پزشكى نرم‌افزاری را در اورژانس طراحی و تکمیل کردیم تا محل حادثه را دقیق‌ به مركز پيام اورژانس اعلام کند.

آقابگلويى افزود: يکی ديگر از مزيت هاى استفاده از اين اپليكشن آن است كه آدرس افرادی که قدرت تكلم خود را به دليل شوک يا مصدوميت از دست داده اند يا به علت معلولیت يا مواردى چون كهولت سن قادر به اعلام آدرس نیستند، اين نرم‌افزار به سرعت آدرس را به مركز پيام اورژانس اعلام مى كند.

وى ادامه داد: در ابتدای راه اندازى نرم‌افزار، اطلاعات شخصى مانند سن، سوابق پزشکی، گروه خونى، نوار قلب و براى بيمارى هاى خاص اطلاعات همزمان با آدرس محل حادثه برای همکاران ۱۱۵ ارسال می‌شود.

رئيس اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان اورژانس كشور عنوان كرد: براى دريافت اين نرم افزار مردم مى توانند به سايت و يا كانال اطلاع رسانى اورژانس مراجعه كنند و اپليكشن اورژانس ١١٥ را دانلود كنند.

اپلیکیشن اورژانس از اینجا قابل دانلود است.

انتهاى پيام/

رونمایی از اپلیکیشن اورژانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.