رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه؛

توانایی تامین مصالح مورد نیاز بازسازی مناطق زلزله‌زده را داریم

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: واحدهای تولیدی استان این توانایی را دارند که سیمان، میلگرد و تیرآهن مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده را تامین کنند.

توانایی تامین مصالح مورد نیاز بازسازی مناطق زلزله‌زده را داریمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه   با بیان اینکه کارخانجات استان تاکنون 3500 تن انواع میلگرد و تیرآهن را به مناطق زلزله زده ارسال کرده اند، گفت: نمی توان دو هزار میلیارد تومان مصالح را از مصالح فروشی های شهرستان سرپلذهاب تهیه کرد.

وی به ظرفیت واحدهای تولیدی استان اشاره کرد و ادامه داد: سالانه 3.6 میلیون تن سیمان و 200 هزار تن انواع تیرآهن و میلگرد در واحدهای تولیدی استان تولید می شود درصورتی که بنیاد مسکن قرارداد منعقد کند، واحدهای تولیدی استان تا ظرفیت 150 هزار تن میلگرد و تیرآهن را در مدت معین تولید خواهند کرد.

حقیقی اضافه کرد: این نگاه در میان مسئولان استانی نیز وجود دارد که از ظرفیت واحدهای تولیدی بومی برای بازسازی استفاده شود.

وی تاکید کرد: انجمن های تخصصی ما سیمان، آجر، شن، ماسه، میلگرد، بتن و آهن به هرمیزانی که نیاز باشد را می توانند تامین کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه، ظرفیت تولید واحدهای استان را در بحث مصالح ساختمانی فراتر از نیاز بازار عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ز

 


ظرفیت تولید واحدهای استان  کرمانشاه در بحث مصالح ساختمانی فراتر از نیاز بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار