فرماندار تربت جام؛

مردم انقلابی ایران نشان دادند پای خون شهدا، وحدت و انسجام دارند

فرماندار تربت جام گفت: پرچم هویت ملی مردم می‌باشد به طوری که قبل و حین انقلاب کسی پرچم ایران را آتش نزد و این کار مطالبه مردمی نیست بلکه اغتشاش گری و پشت صحنه آن استکبار جهانی است.

مردم انقلابی ایران نشان دادند پای خون شهدا وحدت و انسجام دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مرتضی حمیدی در جلسه ستاد دهه فجر تربت جام افزود: مردم راهشان را از اغتشاش گران جدا کردند و همه باید دست به دست هم دهیم و مشکل اقتصادی و معیشتی مردم که یک فرایند است را حل کنیم.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی بر اساس آزادی و آزادی خواهی شکل گرفته است و نقد‌های متفاوت مردم با تخریب اموال بیت المال و مردم سازگار نیست و فضای نقادی باید به گونه‌ای باشد که مخاطب احساس کند دارد به او پشنهاد‌ها سازنده ارائه می‌شود.

فرمادار تربت جام افزود: مردم انقلابی ایران از این گونه توطئه‌ها زیاد دیده اند و نشان دادن پای خون شهدا وحدت و انسجام دارند و همیشه مقابل دشمن ایستاده اند و استکبار هیچگاه به اهدافش نرسیده است.

حمیدی گفت: میز مدیران خون بهای هزاران شهید است و این انقلاب ریشه در قابلیت‌ها و بنیان‌های مستحکم دینی و الهی دارد و تبین دستاورد‌های انقلاب برای همه جامعه باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با هوشمندی و درایت باید همه توان را به کار ببندیم که دشمن از اتفاقات سوء استفاده نکند که آسیب به نظام اسلامی به همه ملت ایران ضربه وارد می‌کند.

فرماندار تربت جام گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های ارزشمند باید طوری در نظر گرفته شود که پاسداشت خوبی از شهدا و دستاورد‌های انقلاب صورت بگیرد.

 

بهره برداری از پروژه های شهرداری در دهه فجر

 
شهردار تربت جام هم در ادامه جلسه گفت: با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های عمرانی شهرداری در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
 
سید علی حسینی افزود:سینمای تربت جام به عنوان یک مکان فرهنگی و تفریح در حال واگذاری به بخش خصوصی است که امید می‌رود از نیم بهمن امسال خدمت رسانی به همشهریان را آغاز کند.

انتهای پیام//س.ج
 

برگزاری جلسه ستاد دهه فجر در تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.