حضور خراسان جنوبی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از حضور استان خراسان جنوبی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران خبر داد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ عربی،معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: خراسان جنوبی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از تاریخ 3 لغایت 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود،حضور دارد.


وی افزود: خراسان جنوبی در شاخه های گردشگری الکترونیک، گردشگری سلامت، طبیعت گردی و بوم گردی، گردشگری غذا، گردشگری هنری و اقوام، گردشگری گل و گردشگری کودک حضور خواهد داشت .

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:بازدید از این نمایشگاه را فرصت بسیار مناسبی برای فعالان صنعت گردشگری دانست تا از این طریق با دانش روز این صنعت آشنا شوند و از طرفی زمینه ایجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم شود.

وی افزود: در این نمایشگاه قابلیت های طبیعی و تاریخی کم نظیر خراسان جنوبی با به نمایش گذاشتن زندگی عشایری با نصب سیاه چادر و پخت نان سنتی، برگزاری موسیقی مقامی و رقص محلی، برگزاری بازی های بومی و محلی و مراسم آیینی استان، معرفی اپلیکیشن گردشگری، معرفی عروسک های محلی روستای تاجمیر سربیشه، معرفی استان بصورت دوزبانه از طریق ویدیو وال در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ب

برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.