توانمندسازی نخبگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)

تفاهم‎نامه شناسایی و توانمندسازی نخبگان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در چهارمحال و بختیاری امضا شد.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری از امضای تفاهم نامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای شناسایی و توانمندسازی نخبگان تحت پوشش این نهاد خبر داد.

وی گفت: این تفاهم نامه با هدف شناسایی و توانمندسازی افراد نخبه و خلاق تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و حمایت مادی و معنوی از طرح‌ها و محصولات تولیدی توسط شرکت‌های دانش بنیان در جهت رفع نیاز‌های این نهاد به امضا رسید.

پیرعلی اضافه کرد: ارتقای دانش اقتصادی و هدایت فارغ التحصیلان تحت پوشش به سمت شرکت‌های دانش بنیان از بهترین راه‌های توانمند سازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به توانمندی شرکت‌های فناور و دانش بنیان در حوزه اشتغال گفت: پارک علم و فناوری آمادگی دارد با آموزش‌های تخصصی و ایجاد شرایط برای فارغ التحصیلان مستعد تحت پوشش کمیته امداد، زمینه اشتغال این افراد را مهیا کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری هم با اشاره رویکرد جدید این نهاد در حوزه فعالیت‌های دانش بنیان اظهار داشت: نیازمند تحول و نگاه نو در حوزه توانمند سازی مددجویان هستیم.

علی ملک پور با بیان اینکه ۱۱ درصد از جمعیت این استان زیر پوشش خدمات کمیته امداد است افزود: در سال گذشته ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار جهت توانمند سازی و ایجاد اشتغال به متقاضیان تخصیص داده شد و در سال جاری نیز ۵۲۰ میلیارد ریال به تصویب رسید که تاکنون بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال آن جذب شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۱۲ هزار طرح اشتغال برای مددجویان استان در حال اجراست و امید می‌رود با تعامل و همکاری پارک علم و فناوری، این رقم افزایش یابد.

انتهای پیام/ز

امضای تفاهم‎نامه برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.