معاون میراث فرهنگی خراسان رضوی؛

۱۷۷ هتل در خراسان رضوی در حال ساخت است /ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در حوزه گردشگری

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری خراسان رضوی گفت: ۱۷۷ هتل با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزارمیلیارد تومان در خراسان رضوی در حال ساخت است.

۱۷۷ هتل در خراسان رضوی در حال ساخت است /ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در حوزه گردشگریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  حسن زمانی افزود:با ساخت ۱۷۷ هتل و تاسیسات گردشگری در خراسان رضوی بیش از ۱۸ هزار و ۴۰۰ شغل جدید ایجاد می‌شود.


وی تصریح کرد:این تعداد هتل به مرور پس از تکمیل و تجهیز در چند سال آینده به بهره برداری می‌رسند و تاکید سازمان میراث فرهنگی برای ارائه تسهیلات به هتل‌هایی است که از پیشرفت فیزیکی مناسب برخوردارند و همچنین هتل‌های در دست بهره برداری که نیاز به نوسازی و به روز رسانی تجهیزات دارند.

 

رشد میزان اقامت هتل‌های خراسان رضوی در پاییز امسال


یوسف بیدخوری جانشین معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی هم با تکذیب شایعه تعطیلی ۶ هتل در مشهد و روبه ورشکستگی رفتن تاسیسات گردشگری گفت: در حال حاضر ۲۱۴ هتل در حال بهره برداری و فعالیت در خراسان رضوی داریم و با توجه به حضور گسترده زائران و گردشگران به شهر مشهد ۳۷ هزار و ۱۵۸ تخت آماده پذیرایی از گردشگران در سطح استان است.

وی تصریح کرد: در حال حاضرتعداد ۴۶ هتل یک ستاره،۳۰ هتل دو ستاره،۲۴ هتل سه ستاره،۱۰ هتل چهار ستاره،۱۲ هتل پنج ستاره و ۵۵ هتل اپارتمان در دست ساخت می‌باشد.

جانشین معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: میزان اقامت هتل‌های خراسان رضوی در پاییز سال جاری بر اساس اطلاعات ثبت شده از سوی هتل‌ها در سامانه آماری اداره کل ۴۷ درصد می‌باشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

بیدخوری افزود: در حال حاضر شهر مشهد به عنوان مهد هتل داری کشور محسوب می‌شود و با توجه به حضور کمتر زائران و گردشگران در فصل زمستان شرایط بسیار مطلوبی برای پذیرش زائران و گردشگران فراهم است.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.