واگذاری رایگان انشعاب های گاز ، آب ، برق و فاضلاب به مددجویان کمیته امداد در آذربایجان غربی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از تلاش برای واگذاری انشعاب های گاز ، آب ، برق و فاضلاب به مددجویان کمیته امداد امام خمینی در استان خبر داد.

 

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهدی سهیلی در جلسه بررسی مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی اظهار کرد: برای واگذاری رایگان انشعاب‌های گاز،  آب، برق و فاضلاب به جامعه هدف این مجموعه در استان اهتمام می‌شود .

 

وی با بیان اینکه خدمات حمایتی و مختلف درراستای تلاش برای توانمند شدن خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 300  خانواده از نعمت برق، 400 خانواده انشعاب آب لوله‌کشی، نزدیک به 600 خانواده از گاز بهره‌مند شده‌اند به طوری که همه این خدمات به صورت رایگان به خانواده مددجویان ارائه شده است.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی از همکاری و تعامل سازنده شرکت‌های برق، آب و فاضلاب شهری و روستایی خبر داد و اظهار کرد: بیش از 1 هزار و 600 انشعاب به مددجویان روستایی و ساکن در مناطق شهری آذربایجان غربی واگذار شده است.

 

سهیلی به همکاری شکل گرفته با شهرداری‌های مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: ۱۲۲ خانواده تحت حمایت از پرداخت هزینه پروانه ساختمان و ۶۸ خانواده از عوارض شهرداری از ابتدای سال جاری تاکنون معاف شده‌اند.

همکاری با شرکت‌های خدمات‌رسان برای رفع مشکلات مددجویان در آذربایجان غربی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.