حسینی مطرح کرد؛

واگذاری امور به انجمن ها در راستای کوچک شدن دولت / لزوم ارتقای جایگاه انجمن ها در کشور

دبیر انجمن ها و کمیسیون های علمی وزارت بهداشت گفت : بسیاری از امور بر اساس سیاست ها به انجمن ها و بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلال حسینی دبیر انجمن ها و کمیسیون های علمی وزارت بهداشت عصر امروز در مراسم افتتاحیه کنگره مراقبت های درد که در سالن کوه نور هتل اوین برگزار شد، اظهار کرد: انتظار است که انجمن مراقبت های ویژه فعالیت های ملی و بین المللی عمیق تری انجام دهند و ما در کمیسیون ها برنامه‌ها را طراحی کنیم تا جایگاه انجمن ها ارتقا پیدا کند.
 
حسینی افزود: انجمن ها علاوه بر بحث های تخصصی در خصوص آموزش و سیاست ها آشنایی لازم را دارند و کارگاه هایی در انجمن ها برگزار می شود .
وی  عنوان کرد: کنگره های بین المللی با افراد برجسته برگزار می شود ولی نکته حائز اهمیت ان است که در این کنگره ها شرکت کنندگان خارجی حضور داشته باشند و مقاله را ارائه بدهد، باید  شرایط را برای برگزاری کنگره های این چنینی فراهم کنیم .
 
وی افزود: امیدوارم در این کنگره تجارب انجمن ها به اشتراک گذاشته شود و زمینه های زیر ساختی را افزایش دهیم تا در برگزاری کنگره های بین المللی بیش تر موفق باشیم .
 
حسینی ادامه داد: با کار کارشناسی زمینه برای واگذاری امور به انجمن ها ایجاد شده است، یکی از سیاست ها کوچک تر شدن دولت و انجام کارها به کمک بخش خصوصی و انجمن ها است.
 
وی یاد آور شد: گردش کاری انجمن هاپزشکی منطقی و قابل قبول است و تیم های زیادی برای کمیسیون انجمن برای رفع مشکلات طراحی های خوبی انجام داده اند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.