اهدا جهیزیه به مددجویان کمیته امداد

۹۱۹ نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه در انتظار دریافت جهیزیه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: ۹۱۹ نفر از مددجویان کمیته امداد استان کرمانشاه در انتظار دریافت جهیزیه هستند
حسین خدرویسی با اشاره به اینکه امسال به یک هزار و 154 نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه جهیزیه اهدا شده است گفت : در حال حاضر نیز 919 نفر در نوبت دریافت جهیزیه از سوی کمیته امداد هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: امسال دو میلیارد و 368 میلیون تومان در قالب جهیزیه به یک هزار و 154 نفر از مددجویان استان کرمانشاه اهداء شد.
خدرویسی با بیان اینکه 818 جهیزیه به دختران تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمانشاه اهداء شده است، عنوان کرد: 265 جهیزیه به پسران تحت حمایت، 65 جهیزیه به زنانی که ازدواج مجدد داشته‌اند و 6 جهیزیه نیز به دختران غیرتحت حمایت کمیته امداد اهداء شده است.
وی با اشاره به اینکه این مددجویان جوان از مناطق برخوردار و محروم استان کرمانشاه بوده‌اند، بیان کرد: از مجموع کسانی که جهیزیه و یا کمک هزینه خرید جهیزیه ازدواج به آنها اهداء شده است 829 نفر در مناطق برخوردار و 325 نفر در مناطق محروم ساکن هستند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه برپایی ازدواج آسان را از اهداف کمیته امداد دانست و گفت: کمک‌های کمیته امداد استان کرمانشاه در قالب کمک هزینه ازدواج برای پسران و خرید جهیزیه برای دختران انجام می‌شود.
خدرویسی با بیان اینکه در حال حاضر 68 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه هستند، اظهار کرد: در مجموع 170 هزار نفر در استان کرمانشاه تحت حمایت کمیته امداد هستند.

 

انتهای پیام/پ

دریافت جهیزیه مددجویان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار