حناچی‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

زیرگذر‌ گیشا به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

معاون فنی و عمرانی‌ شهردار‌ی تهران‌ گفت: تکمیل پروژه زیرگذر گیشا به 28 میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد‌ که اگر تامین نشود باید روش خود را در تکمیل پروژه تغییر دهیم.

زیرگذر‌ گیشا به 28 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردپیروز‌ حناچی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به توقف ساخت پروژه‌ زیرگذر‌ گیشا‌ در بزرگراه‌ شهید چمران‌ گفت: علت‌ اصلی‌ توقف‌ این پروژه تأمین‌ نشدن منابع‌ مالی است‌.

 معاون فنی و عمرانی‌ شهردار‌ تهران‌ با اشاره به اینکه این پروژه‌ دارای‌ پیمانکار و مشاور‌ است‌، بیان کرد: تکمیل این پروژه به 28 میلیارد تومان‌ اعتبار نیاز دارد‌.

 وی با بیان اینکه‌ این پروژه تا حدودی پیشروی داشته است‌،گفت: علی‌رغم‌ اینکه‌ از خیابان‌ هیچ اقدامی قابل رؤیت‌ نیست ولی بخش‌هایی از آن ساخته شده است.

 معاون فنی و عمرانی‌ شهردار‌ی تهران‌ با بیان اینکه اگر مطمئن‌ باشیم‌ منابع مالی تأمین می‌شود، بعد از عید شروع به تکمیل‌ می‌کنیم‌، گفت: اما اگر منابع نداشته باشیم‌ شاید روش خود را تغییر دهیم‌.

حناچی در پایان خاطرنشان کرد: طرحی که برای زیرگذر‌ گیشا  تهیه شده  مبتنی بر جمع‌آوری پل گیشا است که البته این کار هم به شرط‌ داشتن اعتبارات عملیاتی می‌شود.

 انتهای پیام/

 زیرگذر گیشا  چه میزان اعتبار نیاز دارد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۰ دی ۱۳۹۶
28 میلیارد تومن ؟؟
آخرین اخبار