کاهش ترافیک در کرمانشاه

شهروندان کرمانشاهی هم‌پیمایی در مسیرهای شهری را برای کاهش ترافیک انجام دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: شهروندان کرمانشاهی هم‌پیمایی در مسیرهای شهری را برای کاهش ترافیک انجام دهند.

کیومرث غلامی افزود :هم‌پیمایی در سفرهای درون شهری به‌دلیل کاهش تردد با خودروهای تک سرنشین سبب کاهش ترافیک در کرمانشاه خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد : کارکنان اداراتی که فاقد سرویس هستند می‌توانند افرادی که در طول یک مسیر از نظر سکونت قرار دارند از مزایای هم‌پیمایی استفاده کنند.
وی در مورد اثرات مثبت اجرای طرح هم‌پیمایی از سوی شهروندان گفت: اجرای این طرح در مرحله نخست کاهش ترافیک را به‌همراه دارد ولی مهمترین دستاورد آن در کنترل میزان آلودگی‌های محیط زیست و به‌ویژه آلودگی هوا است.
رئیس اداره آموزش پلیس راهور کرمانشاه سرویس مدارس را در راستای طرح هم‌پیمایی دانست و افزود: از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم برای جلوگیری از ایجاد ترافیک، تا حد امکان از سرویس مجاز مدارس استفاده کنند.
غلامی با بیان اینکه تردد غیرضروری با خودروهای شخصی به ترافیک در کرمانشاه می‌افزاید، گفت: مدیریت زمان سفر و استفاده بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهروندان در کاهش بار ترافیکی کرمانشاه موثر است.

انتهای پیام/پ

 

کاهش ترافیک در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.