ماجرای جدایی مجانی بازیکنان یک تیم لیگ برتری

شایعه جدایی بازیکنان تیم فوتبال لیگ برتری بدون پرداخت پول از سوی ۲ باشگاه مظنون تکذیب شد.

ماجرای جدایی مجانی بازیکنان یک تیم لیگ برتریبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درپی منتشر شدن خبری مبنی بر اینکه  به تازگی ۵ بازیکن یک تیم لیگ برتری بدون واریز یک ریال به حساب باشگاه رضایت نامه خود را دریافت کرده و از این تیم جدا شده اند ذهن فوتبالدوستان به ۲ باشگاه پارس جنوبی و نفت تهران معطوف شد.

در این خبر آمده است که برخی بازیکنان این تیم با استفاده از بحران‌های مدیریتی بدون واریز پول رضایت نامه به حساب باشگاه موفق شده اند رضایت نامه‌های خود را دریافت کنند.

برهمین اساس احتمال اینکه باشگاه مذکور نفت تهران باشد قوت گرفت، اما مسعود سمیعی، مدیرعامل باشگاه نفت نوین در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: هیچ یک از بازیکنان نفت تهران به جزء مجتبی حقدوست که در زمان مالک قبلی باشگاه قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد از این تیم رضایت نامه نگرفته اند. در روز‌های اخیر مباحث زیادی نسبت به جدایی عیسی آل کثیر از نفت تهران مطرح شده است که او در حال حاضر بازیکن ماست و به هیچ وجه برای آل کثیر رضایت نامه صادرنکرده ایم.

از طرفی جدایی آلویس نانگ، ارسلان مطهری، فرسادسالاروند و مایکل اومانا از پارس جنوبی این شائبه را ایجاد می‌کند که شاید این باشگاه بدون دریافت مبلغی برای رضایت نامه این ۴ بازیکن  جواز جدایی آن‌ها را صادر کرده است که احد علوی، مدیر رسانه پارس جنوبی در گفتگو با خبرنگار ما تاکید کرد:  جدایی آلویس نانگ از پارس جنوبی کذب است و او پس از صحبت با مهدی تارتار برای ادامه بازی در تیم ما به تفاهم رسید. از طرفی امیرارسلان مطهری، اومانیا و سالاروند هم براساس توافقی که با باشگاه داشتند از پارس جنوبی جدا شدند و ما بدون دریافت مبلغ رضایت نامه به هیچ بازیکنی مجوز جدایی ندادیم.

انتهای پیام/

جدایی ۵ بازیکن لیگ برتری بدون پرداخت پول رضایت نامه تکذیب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.