گره سجاد، با روانشناس هم باز نشد/کلید گلزنی در اصفهان است

شنیده می شود؛ سجاد شهباز زاده مهاجم استقلال با ذوب آهن به توافق می رسد و ادامه لیگ را در نصف جهان می گذراند.

گره سجاد، با روانشناس هم حل نشد/کلید گلزنی در اصفهان پیدا می‌شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد شهباززاده مهاجم تیم فوتبال استقلال که پس از دردسرهای بسیار در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان پیوست هنوز پس از گذشته ۱۸ هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نتوانسته برای استقلالی‌ها گلزنی کند. وینفردشفر روز‌ها و روز‌ها روی عملکرد و بازیابی اعتماد به نفس شماره ۱۰ استقلال کار کرد و حتی شنیده می‌شود سرمربی آلمانی برای اینکه سجاد بتواند پایش به گلزنی باز شود او را پیش روانشناس فرستاده تا بازیکن مورد علاقه اش به شرایط ایده آل برسد، اما تقدیر بر این بوده که این بازیکن همچنان پایش به گلزنی باز نشود.

این بازیکن در روز‌های اخیر از ذوب‌آهن و تراکتورسازی پیشنهاد دارد و با رفتن به یکی از این ۲ تیم شانس درخشش دوباره در لیگ برتر را خواهد داشت، اما شهباززاده همچنان به حضور در جمع استقلالی‌ها اصرار دارد و این موضوع در حالی است که شفر سرمربی آلمانی استقلال به شهباززاده اعلام کرده که در صورت ماندن ممکن است بازی به او نرسد و به طور کلی نیمکت نشین شود.

استقلالی‌ها هم خواهان این هستند تا شهباززاده با حضور در تیم دیگر شرایط بهتری را تجربه کند و درست همانند حسن بیت سعید که در استقلال به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شده بود و  این روز‌ها در فولاد خوزستان هم گلزنی می‌کند و هم به هم تیمی هایش پاس گل می‌دهد.

شهباززاده باید پای روی دلش بگذارد و با انتخاب یکی از پیشنهاد‌ها در ادامه فصل به تیم دیگری برود و در آنجا به فوتبالش ادامه دهد چرا که شفر آلمانی با تمام برنامه‌های ویژه‌ای که برای شماره ۱۰ در نظر گرفت، اما به جایی نرسید و اکنون این مربی با توجه به دیدار‌های سختی که در پیش رو دارد به دنبال خالی کردن لیست خود برای جذب یک مهاجم گلزن است تا خط حمله استقلال را تقویت کند.

شفر از امروز به فکر به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است چرا که این مربی برای حضور در این رقابت‌ها نیاز مبرم به مهاجم گلزن دارد. به این ترتیب می‌توان گفت که جدایی سجاد از استقلال، او را شاگرد قلعه نویی می کند.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت شهباززاده در باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار