افتتاح نمایشگاه عکس زلزله در نگار خانه کرمانشاه

سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت: در نگارخانه شهر کرمانشاه همزمان با افتتاح نمایشگاه عکس زلزله به روی هنرمندان و عموم شهروندان گشوده می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  مهدی عبدالمالکی سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت:  : با وجود تولیدات شاخص و ظرفیت های مطرح هنری در استان در زمینه ارائه هنری این آثار مشکل داریم و برای رفع بخشی از این مشکلات طرح راه‌اندازی نگارخانه با هدف ایجاد فضای مطمئن برای هنرمندان استان اجرا شد.

وی گفت:با پیگیری‌های انجام شده تغییر بخشی از فضای فرهنگسرای شهر با مساحت فضایی بالغ بر 400مترمربع به نگارخانه آغاز شد که در مدت یک ماه آماده بهره‌برداری شد.

عبدالمالکی از افتتاح این نمایشگاه در روز 20 دی ماه خبرداد و افزود: نگارخانه مذکور علاوه بر کارکردهای نمایشگاهی و امکان نمایش بیش از 70 اثر همزمان، در زمینه آموزشهای هنرهایی مانند خطاطی، نقاشی و مجسمه‌سازی و برگزاری بیش از 20 کلاس همزمان، نمایش آثار محیطی و حجمی، امکان نمایش فیلم در سالن نمایش فیلم، برگزاری کارگاه آموزشی نیز فعالیت خواهد کرد.


این مسئول گفت: این نگارخانه با هدف جذب هنرمندان و نخبگان منطقه‌ای و فرا‌منطقه‌ای، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان هنردوست و حمایت از هنرمندان خلاق جوان در ارائه آثار هنری، افزایش سرانه‌های فرهنگی و ایجاد مراکز هنری جهت پاسخگویی به نیاز شهروندان، تسهیل ارتباط شهروندان و اساتید هنر در چهارراه شهید مطهری غربی(چهارراه جوانشیر) راه‌انداری خواهد شد.


انتهای پیام/ز

 


افتتاح  نمایشگاه زلزله  در روز 20 دی ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار