پرداخت حدود ۱۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکین برق

۹ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال پاداش به مشترکین صنعتی و کشاورزی برق چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری، از پرداخت ۹ میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال پاداش به مشترکین صنعتی و کشاورزی برق استان که در طرح مدیریت مصرف و کاهش پیک بار تابستان مشارکت و همکاری داشتند، خبر داد.

وی گفت: این پاداش، با اعمال تخفیف در قبوض برق مصرفی مشترکین انجام شد و در برنامه‌های آتی مدیریت مصرف، مشترکین حوزه‌های خانگی، تجاری و اداری نیز می‌توانند در این طرح مشارکت کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

فرهزاد با بیان اینکه کاهش پیک بار در سال جاری ۳۹ مگاوات بود افزود: از این مقدار، ۹ مگاوات سهم بخش صنعتی، ۱۷ مگاوات سهم حوزه کشاورزی، ۲ و نیم مگاوات سهم دیزل‌های خود تأمین و مابقی مربوط به بهینه سازی شبکه‌های توزیع برق در استان بود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت دیزل ژنراتورها، اجرای طرح‌های تشویقی مشترکین و عقد تفاهم نامه با صنایع و مشترکین، اجرای طرح‌های کاهش تلفات، تست و تعویض لوازم اندازه گیری، اطلاع رسانی و برنامه‌های آموزشی در جهت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف از اقدامات این شرکت در راستای کنترل و مدیریت پیک بار بوده است.

انتهای پیام/خ

اعمال تخفیف در قبوض برق مشترکین صنعتی و کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار