رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی خبر داد :

۱۷ لیدر اصلی اغتشاشات اخیر در بجنورد بازداشت شدند

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی از بازداشت ۱۷ نفر از لیدرهای اصلی اغتشاشات در فضای مجازی و سطح شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد ؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: به‌ هیچ‌ عنوان از حقوق مردم کوتاه نیامده و با عوامل اصلی این اغتشاشات برخورد قاطع قانونی خواهیم داشت.

وی افزود: مطالبات به‌حق مردم باید از طرق قانونی پیگیری شود و مردم نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود را به‌صورت قانونی به گوش مسئولان برسانند.

حجت‌الاسلام جعفری با تأکید بر وظیفه و تکلیف قوای سه‌گانه در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم اظهار کرد: این اقدامات باید به‌گونه‌ای مؤثر، محسوس و ملموس باشد که موجبات رضایتمندی عمومی جامعه را فراهم نماید.

وی درباره دلایل به وجود آمدن اغتشاشات اخیر تصریح کرد: معاندین نظام اعم از منافقین، حلقه‌های تکفیری و ... به سرکردگی استکبار جهانی در پی پیروزی‌های بزرگ جبهه مقاومت در منطقه و شکست پروژه‌های متفاوت خود مانند ایران هراسی، فضای مطالبه گری مردم را جهت ضربه زدن به‌نظام مناسب دیده و با به‌کارگیری شیوه‌ها و ابزارهای مختلف خصوصاً بهره‌گیری حداکثری از فضای مجازی، شبکه‌های ماهواره‌ای و جوسازی و موج‌آفرینی اقدام به ایجاد انحراف در مسیر مطالبه گری مردم کرده و با تخریب اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت موجب سلب آرامش عمومی شدند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه از مردم فهیم و بصیر که با هوشیاری و موقعیت‌شناسی صف خود را از اغتشاش‌گران جدا ساخته و با حضور به‌موقع خود درصحنه باعث خاموش شدن شعله‌ فتنه جدید شدند تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام جعفری درباره سطح اغتشاشات در خراسان شمالی گفت: خوشبختانه در استان باوجود جوان‌های فهیم و بصیر، کمترین مشکل را نسبت به سایر استان‌ها داشتیم؛ البته افرادی دستگیر شدند که از این تعداد آن‌هایی که اعمال مجرمانه مؤثری نداشتند و فریب‌خورده بودند بابیان تذکرات و ارشادات لازم، تحویل خانواده‌هایشان شدند.

انتهای پیام/آ

برخورد دادگستری خراسان شمالی با اغتشاش گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.