رئیس پلیس آگاهی استان همدان:

دستگیری سارق خودرو در همدان

رئیس پلیس آگاهی استان همدان از 9 فقره سرقت سارق خودرو در استان خبر داد.

دستگیری سارق خودرو در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پلیس سرهنگ رضا زارعی رئیس پلیس آگاهی استان همدان با بیان اینکه در پی افزایش وقوع سرقت انواع خودرو مدل پایین در سطح شهر همدان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: پس از جمع بندی و تجزیه و تحلیل پرونده ها ، با هوشمندی ماموران انتظامی کلانتری16 شهرک مدنی، یکی از سارقان حرفه ای شناسایی و دستگیر و در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه سواری مسروقه کشف شد.

این مقام انتظامی همدان اظهارکرد: با انجام شگردهای خاص پلیسی، متهم به سرقت 9 دستگاه خودو و یک عدد پلاک انتظامی اعتراف کرد.

سرهنگ زارعی بیان کرد: برابراظهارات متهم، با هماهنگی قضایی منزل پدری وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت که پلاک یاد شده به همراه مدارک خودروهای سرقتی، مقادیری اسناد و اوراق بهادار مالباختگان نیز در آنجا کشف شد.

وی گفت: با راهنمایی متهم، چهار تن از خریداران اموال سرقتی دستگیر و خودروها به همراه تعدادی لوازم و قطعات مسروقه از قبیل جک، لاستیک زاپاس ، پخش خودرو، آچارآلات ، کپسول سی ان جی و ال پی جی ، باتری و رینگ لاستیک کشف و تحویل مالکان شد.

انتهای پیام/ب

سارق خودرودرهمدان  دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.