لزوم شتاب بخشیدن به عملیات اجرایی ساخت پارک‌سوار چادگان

فرماندار چادگان ساماندهی وضعیت حمل‌ و نقل و شتاب بخشیدن به عملیات اجرایی ساخت پارک‌سوار این شهر را خواستار شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی اسدپور امروز در جلسه شورای ترافیک چادگان اظهار داشت: یکی از درخواست‌های به‌ حق مردم این شهرستان ساماندهی وضعیت حمل‌ و نقل و ساخت پارک‌سوار است که تاکنون با وجود پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری مدیران مرتبط پیشرفت مناسبی نداشته است و می‌طلبد سرمایه‌گذار مشخص‌شده با جدیت بیشتری روند عملیات اجرایی را سرعت بخشد.

وی افزود: اعتراضات مردمی در زمینه نبود زیرساخت‌های لازم حمل‌ و نقل در شهر به‌ حق است و دیگر جای هیچ‌گونه تعلل و بهانه‌ای باقی نمانده است، مسؤولان مرتبط ظرف یک هفته آینده فرصت دارند که نتیجه نهایی را برای مرتفع کردن مشکلات به این فرمانداری ارسال کنند.

فرماندار چادگان خاطرنشان کرد: شهرستان چادگان با داشتن ظرفیت بالای گردشگری و لزوم توجه ویژه به بحث جابه‌جایی مسافرانی که در ایام مختلف سال چادگان را برای مسافرت انتخاب می‌کنند، زیبنده چنین شرایطی نیست.

شهردار چادگان نیز با اشاره به‌ جابه‌جایی محل سه‌شنبه‌ بازار شهر و اعتراضات برخی از ساکنان گفت: پس از دریافت اخطارهای شبکه بهداشت و درمان مبنی بر ایجاد اختلال در امر خدمات‌رسانی پایگاه اورژانس 115 و همچنین اخطارهای مکرر پلیس راهور مبنی بر خطرناک بودن محل قبلی در ورودی شهر و افزایش تصادفات با اقدامات کارشناسی جانمایی محل جدید صورت گرفت که با خط‌کشی و مشخص کردن محدوده رضایت ساکنان حاصل شد.

نادر نجاری ادامه داد: تمام تلاش مجموعه شهرداری برای آسایش هر چه بیشتر همشهریان عزیز بوده و ابراز امیدواری کرد حتی اگر با تمهیداتی که اندیشیده شده، چنانچه اشکالی احساس شود به‌ زودی مرتفع می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چادگان نیز در این جلسه بحث پارک‌سوار، ساماندهی مسافربرها و وسایل نقلیه در حوزه حمل‌ و نقل را یک زنجیره به‌ هم‌ پیوسته دانست و تصریح کرد: اجرای پارک‌سوار مورد نیاز است و ساماندهی مسافربرها یک ضرورت محسوب می‌شود که نیازمند همکاری پلیس راهور در بحث ایمن‌سازی و سایر مسؤولان در رفع مشکلات موجود است.

مرتضی میلایی‌نژاد،  اضافه کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر با فوریت در حال ورود به این موضوع هستند که باید پیگیری‌ها در این زمینه انجام شود، اما در حال حاضر اولویت شهرداری در صورت تصویب محل مورد نظر و رفع موارد ایمنی اقدام برای دسترسی به مسیرکندرو در بلوار ورودی شهر خواهد بود.

کارشناس مسؤول اداره‌کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان از وضعیت تردد مسافران در این شهرستان و مشکلات فراوان ابراز نارضایتی کرد و گفت: این آمادگی را داریم و با اطمینان خاطر، تمام توان و تلاشمان را در جهت حمایت و راه‌اندازی پارک‌سوار به کار خواهیم بست.

عباس جوانی در ادامه ابراز کرد: اگر در روند کار مشکلی به وجود آمد با تعامل و هماهنگی در جهت رفع آن اقدام خواهیم کرد و امیدوار هستیم با عزم و جدیتی که وجود دارد به‌ زودی شاهد ساماندهی مسافران آن‌طور که شایسته است، باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای ترافیک چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.