زائرسرای استان اردبیل در کشور عراق احداث می شود

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل از احداث زائرسرای استان اردبیل در کشور عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسفندیار هوشیار،رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: درصدد هستیم با انعقاد تفاهم نامه ای با ستاد مرکزی عتبات عالیات کشور، عملیات ساخت صفر تا صد پروژه ای ویژه در قالب زائرسرای استان اردبیل در کشور عراق را برعهده بگیریم.

وی افزود: در این خصوص برنامه ریزی های اساسی با مسئولان استانی اتخاذ شده و در صورت تاییدیه نهایی از ستاد مرکزی این عملیات با مشارکت خیرین و افراد نیکوکار استانی از اوایل بهار امسال اجرایی می شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل با اشاره به اهمیت بازسازی توسعه و تجهیز حرم های مطهر معصومین(ع) افزود: جایگاه بازسازی در استان به عنوان پایتخت حسینیت برجسته بوده و فضا برای مساعدت و توسعه عتبات عالیات وجود دارد و این امر نیازمند اطلاع رسانی و آگاه سازی است.

هوشیار خاطر نشان کرد: ما هم اکنون با مشارکت مردم حسینی اردبیل در احداث 400 مترمربع از مجموع 220 هزار مترمربع از صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف مشارکت داریم و در حد وسع و توان نیز سعی داریم به تقویت این جبهه کمک کنیم.

وی سهم شهرستان گرمی از این مشارکت را 20 مترمربع عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: با کمک مسئولان و مردم ولایی شهرستان گرمی و با همکاری و تعامل بیشتر شاهد حرکت های اساسی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام/ح

احداث زائرا سرای اردبیل در عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۶
بسیار عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۶
خداروشکر .خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۸ دی ۱۳۹۶
خداروشکر .خیلی عالیه