پیروانی: برخورد با طارمی کار درستی نیست / طارمی می توانست فردین باشگاه شود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برخورد انضباطی با مهدی طارمی کار درستی نیست چرا که او دوست ندارد در تیم بماند.

پیروانی: برخورد با طارمی کار درستی نیست / طارمی می توانست فردین باشگاه شودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین پیروانی درباره وضعیت مهدی طارمی اظهار کرد: به هر حال برخی از افراد می گفتند که باید طارمی را محروم کنیم اما باشگاه درباره این بازیکن تصمیم می گیرد. به نظرم برخورد انضباطی با مهدی طارمی کار درستی نیست چرا که او دوست ندارد در تیم بماند.امیدوارم این بازیکن به هر تیمی می رود موفق باشد.

پیروانی ‌تصریح کرد: به نظرم طارمی از ته دل قصد جدایی از پرسپولیس را داشت. چند ماه از قرارداد این بازیکن باقی‌ مانده اما او  حتی به تمرین هم نمی‌آید. فکر می‌کنم ماندن او به نفع خودش و باشگاه نیست.

او ادامه داد: طارمی به صورت مکتوب اعلام کرده است که شرایط ماندن در ایران را ندارد. من هم شنیدم که قرار است این بازیکن امروز یا فردا به قطر برود تا در تست پزشکی باشگاه الغرافه شرکت کند.

طارمی تصمیم گرفته از تیم پرسپولیس جدا شود

او ادامه داد: از طارمی تشکر می کنم چرا که او زحمات زیادی برای باشگاه کشیده است. باشگاه پیشنهاد ماندن تا آخر فصل، بستن قرارداد یک ساله یا دو ساله به طارمی داد اما او تصمیم گرفته که از تیم جدا شود. این بازیکن دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی به خارج از کشور برود. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان دوست داشتند که طارمی در پرسپولیس بماند اما خودش تمایل به جدایی دارد.

 

اتفاقات رخ داده میان احمد زاده و منشا اختلاف درون خانوادگی بود 

 مدیر تیم پرسپولیس  درباره حضور منشا و احمدزاده و غیبت مهدی طارمی، در تمرین اظهار کرد: اتفاق رخ داده بین منشا و احمدزاده اختلاف درون  خانوادگی بود که در همه جای دنیا رخ می‌دهد. اختلاف این دو بازیکن  با روبوسی و عذرخواهی حل شد و آنها حل اختلافشان را  به صورت مکتوب اعلام کردند. همچنین در کمیته‌ انضباطی هم ابراز پیشمانی کردند. آنها اشتباهشان را قبول کردند و کمیته‌ انضباطی باشگاه هم رای خودش را صادر کرد. این دو بازیکن امروز هم به تمرین آمدند. قرار نبود که با یک اشتباه این دو بازیکن را کنار بگذاریم.

او ادامه داد: اختلاف درون خانوادگی در همه جا وجود دارد اما برای  پرسپولیس بیشتر منعکس می‌شود. دلیل آن هم این است که پرسپولیس یک تیم پر طرفدار است. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد و دوستی حاکم بر تیم می‌شود.

از  اظهارات مسئولان تیم استقلال دلگیر نمی شوم 

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره  صحبت‌های چند روز اخیر مبنی بر اعمال فشار از سوی پرسپولیس برای محروم کردن جپارف، اظهار کرد: همه این جا اعلام می‌کنم که در چند روز اخیر دوستان تیم رقیب در صفحه اجتماعی الفاظی را به کار برده‌اند که من ندیده بودم و از آنها به دل نمی‌گیرم.  وظیفه خودم می‌دانم که از تیمم دفاع کنم. من می‌توانم سکوت کنم و حاشیه امنیت بالایی داشته باشم اما این کار را نمی‌کنم.  هر چه که ببینم می‌گویم و از تیم دفاع خواهم کرد. تلاش من این است که اگر حقی از پرسپولیس می‌خواهد ضایع شود، از آن جلوگیری کنم.اسم تیم رقیب را نمی‌آورم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

کمیته انضباطی باید آرا را سریعتر صادر می کرد 

او ادامه داد: برانکو در مصاحبه‌اش گفت‌ که چرا دو تیم استراحت داشته باشند، باید چهار تیم استراحت داشته باشند. "اشلی یانگ" در یک دیدار به دروازه‌بان حریف ضربه‌ای وارد کرد و کمیته‌ انضباطی بدون این که از او توضیح بخواهد، او را سه جلسه محروم کرد. کمیته‌ انضباطی جپارف را بخواهد که چه چیزی را توضیح بدهد؟ مگر می‌شود کسی در کمیته‌ انضباطی بگوید که من به صورت عمدی ضربه‌ام را وارد کرده‌ام. فکر می‌کنم که کمیته‌ انضباطی خیلی زودتر باید به این موضوع ورود می‌کرد. توقع من این است که خیلی با قدرت‌تر ورود کند. باید آرا خیلی سریع‌تر اعلام شوند. خدا را شکر ما در صدر جدول رده‌بندی هستیم و وضعیتمان خوب است و امیدوارم قهرمان لیگ برتر ‌شویم. دلیلی ندارد که به رقبا کنایه بزنیم اما دوستان از این موضوع سوءاستفاده می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که روح فوتبال آسیب می‌بیند. اگر جپارف را محروم نکردند برای ما مهم نیست. اگر بازیکن حریف محروم شود چه فرقی برای ما می‌کند.

پیروانی بیان کرد:  هواداران پرسپولیس، بزرگ هستند و اگر اذیت‌شان نکنند واکنشی نشان نمی‌دهند. به طور حتم اگر دو بازی قبل ما دچار مشکل شدیم، به علت مشکلات قبل از آن بوده است. بازی گذشته با تساوی از زمین بازی خارج شدیم، حضور هواداران در پیروز نشدن تیم ما  تاثیرگذار بود.  من به عنوان یک برادر از هواداران خواهش می‌کنم که نسبت به تشویق تیم‌مان یک‌دل باشیم چون ما قهرمان هستیم و اکثر تیم‌ها تلاش می‌کنند ما را از بالا به پایین بکشند.

پیروانی درباره  داوری بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: من هنوز متوجه نشدم قانون هند، برخورد توپ به دست است یا دست به توپ؟ من اعتقاد دارم که در بازی با نفت، مدافع نفت، خطای هند کرد و داور باید برای ما پنالتی‌ می‌گرفت. اکنون اگر ما حرفی زده‌ایم  از کمیته‌ داوران جوابیه صادر می‌کنند. با هم با احترام صحبت کنیم نه این که به یکدیگر بی‌احترامی کنیم. این که تشخیص من این است و بقیه مسائل برای من مهم نیست که جواب نمی‌شود.

کمیته انضباطی باید جواب منطقی به ما بدهد 

اوادامه داد:  نظرم را به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گویم. ما اعتقاد داشتیم در این بازی باید پنالتی‌ به نفع ما می‌گرفتند و از کمیته‌ انضباطی سوال کردیم. آنها هم باید یک جواب منطقی به ما می‌دادند اما عکس‌العمل‌های آنها قشنگ نبود. باید یک مقدار ادب و اخلاق در تیم‌ها حاکم باشد. بازیکن در سرما و گرما زحمت می‌کشد پس می‌خواهد حقش را بگیرد. شاید یک بازی را هم باختیم اما اگر آن بازی را که شکست خوردیم به علت اشتباه‌های داوری باشد  به تیم فشار خواهد آمد.

سکوت مدیر رسانه سیاست باشگاه پرسپولیس است 

مدیر پرسپولیس درباره اینکه  سیاست مسئولان پرسپولیس سکوت در مقابل اتفاقات رخ داده است؟ گفت‌: مسائل فنی مربوط به  برانکو ایوانکوویچ و مسائل خارج از زمین بر عهده من است.  کارهای مدیریتی هم به گرشاسبی و هیئت مدیره باشگاه برمی‌گردد. طبق برنامه قرار است من درباره بحث‌های جاری درباره محرومیت، کمیته‌ انضباطی و مسائل دیگرتیم صحبت کنم. اگر هم سکوت کردیم به علت سیاست باشگاه است. اگر محدودیتی هم درباره روابط عمومی باشگاه ایجاد شده به علت درخواست ما بوده است. هواداران این را بدانند که ما تمام وقت از تیم حمایت می‌کنیم. خیلی از هواداران می‌گویند که چرا به کمیته‌ انضباطی اعتراض کردید و پرسپولیس را نبخشیدند. ما تنها اسناد و مدارک می‌فرستیم و در ادامه‌ تصمیم گیری آن با کمیته‌ انضباطی است. کمیته‌ انضباطی یک کمیته‌ مستقل است و قرار است که نظم و انضباط را حاکم کند. هیچ کس نباید به خودش اجازه دهد که در حکم کمیته‌ انضباطی دخالت کند.

ما نجیب ترین هواداران را داریم 

مدیر پرسپولیس درباره دیدار استقلال و تراکتورسازی، تصریح کرد: صحبت من این است که باید در فوتبال بحث جوانمردی پر رنگ‌تر شود. بازیکنان ما توجیه هستند که باید نظم و انضباط را رعایت کنند اما درباره اتفاقاتی که در سکوها رخ می‌دهد کمیته‌ انضباطی باید ورود کند.  من به طرفداری از هواداران گفتم که ما نجیب‌ترین هواداران را داریم. خواهش من این است که اجازه ندهند یکسری تماشاگرنما به فوتبال ما آسیب بزنند. مطمئن باشید که کمیته‌ انضباطی به این ماجرا ورود می‌کند.

پیروانی ادامه داد: همه بازیکنان به نظم و انضباط توجیه هستند اما اتفاقاتی که در سکوها می‌افتد دست ما نیست. البته  از هواداران می‌خواهم اجازه ندهند یک سری تماشاگرنما مشکل ایجاد کنند. به طور حتم کمیته انضباطی نیز با قدرت ورود خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد دوباره در فوتبال ما تکرار شود.

طارمی گم نشده است تا آگهی برای پیدا شدنش بدهیم 

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره در جریان نبودن باشگاه پرسپولیس از جدایی مهدی طارمی بیان کرد:  ما نگفتیم مهدی فرار کرده و نیامده است. او عضو تیم پرسپولیس است و به ما نامه کتبی داده و گفته نمی‌توانم در ایران بازی کنم. به زور هم نمی‌توانیم بازیکن را نگه داریم. طارمی باید برای بازی کردن ابتدا تمرین کند تا آماده شود بنابراین نمی‌توانیم او را تحت هر شرایطی حفظ کنیم. این طور نیست که بخواهیم اعلامیه دهیم و گم شده را پیدا کنیم. طارمی ابتدا گفته بود می‌خواهد به اروپا برود اما به یک‌باره بحث قطر مطرح شده است. البته چند روزی است که از او اطلاعی نداریم و باید برای گرفتن ITC به باشگاه مراجعه کند. با این حال مهدی حداقل دو سال برای این باشگاه زحمت کشیده و من دلم می‌خواست در پرسپولیس بماند. حداقل به علت ۴ ماهی که محروم بود، به مدت یک سال در پرسپولیس می‌ماند تا تبدیل به فردین مجموعه شود اما اکنون که تصمیم به رفتن گرفته است نمی‌توانیم او را با زور نگه داریم. در مجموع مهدی باید جوابگوی همه اتفاقات باشد و درباره‌اش توضیح دهد.

مشکل نوراللهی چند روز آینده حل می شود 

او درباره وضعیت نوراللهی نیز تصریح کرد: مسئولان قول‌هایی برای حل مشکل این بازیکن دادند و به نظرم  مشکل او در روزهای آینده حل می شود.

پیروانی درباره جریمه احمدزاده و منشا گفت: اختلافات درون خانوادگی همه جا وجود دارد.  در پرسپولیس اصحاب رسانه اخبار را  پوشش می‌دهند اما در بعضی تیم‌ها ممکن است این موضوعات رسانه ای نشود. دوستی و رفاقت رمز موفقیت است و همه باید دست به دست هم بدهیم. امیدوارم احترام‌ها رعایت شود.  این که سرمربی ما درباره تیم  حریف صحبت کرد هدفش تخریب نبود. هر کسی به خودش اجازه ندهد در مورد هر تیمی صحبت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۳ ۱۸ دی ۱۳۹۶
کميته انظباطي بايد سريع ورود کنه نگاه مقرضانه به دوتيم توي ليگ فقط از فدراسيون حامي لنگ برميا
آخرین اخبار