قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهاباد از حماسه آفرینی مردم در راهپیمایی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد در بیانیه ای از حضور باشکوه مردم مهاباد در راهپیمایی بزرگ محکومیت فتنه گران و اغتشاشگران قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،در بخشی از این بیانیه آمده است: مردم بصیر و همیشه در صحنه مهاباد بار دیگر همسو با ملت آزاده ایران اسلامی، حماسه ای از جنس آگاهی و حضور آفریدند و با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی محکومیت موج سواری بر مطالبات مردمی، اغتشاشات و فتنه گری های اخیر ، غیرت ، حمیت و اتحاد ملی خود حول محور ولایت فقیه و آرمانهای والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند تا همچون گذشته نقشه های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دسیسه های شیطانی فتنه گران و اغتشاش گران و سران داخلی و خارجی آنان نقش بر آب گردد.

 این بیانیه می افزاید: مهابادی های هوشمند و غیور با حضور پررنگ و معنادار خود نشان دادند که همچون کوه در برابر جریان باطل و نفاق ایستاده اند و هرگز اهانت به قرآن ، پرچم و مقدسات را از خاطر نخواهند برد.

 فرزندان دلیر این خطه به فتنه گران زمان هشداردادند که ملت ایران هوشیار است و اقدامات ، شعارهای هنجارشکنانه و یاوه گویی علیه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

 انتهای پیام/ع

قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.