رونق اشتغال در امیدیه با احداث شهرک پتروشیمی

فرماندار امیدیه گفت: راه‌اندازی شهرک پتروشیمی می تواندبرای 15 هزار نفربه صورت مستقیم و 50 هزار نفر به طور غیر مستقیم ظرفیت شغلی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سیدمهران رفیعی،  فرماندار امیدیه بیان داشت: احداث شهرک پتروشیمی در امیدیه در دستور کار قرار دارد که با راه‌اندازی آن 15 هزار نفر به صورت مستقیم و 50 هزار نفر به طور غیر مستقیم ظرفیت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: بخش عمده‌ای از مشکلات امروز کشور به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی است اما زیر سؤال بردن دولت‌ها کار صحیحی نیست، نباید دولت‌ها را از نظام جدا کنیم چپ و راست نیز فرقی نمی‌کند. 

رفیعی گفت: تحریم‌های کمرشکنی علیه ایران اسلامی اعمال شده بود اما نباید هیچ یک از دولت‌ها را در این موضوع مقصر بدانیم. 

فرماندار امیدیه عنوان کرد: در جریانات اخیر تلاش شد عملکرد و تلاش‌های دولت زیر سؤال برود. دولتی که بیش از 24 میلیون پشتوانه رأی مردمی دارد و مورد تأیید و تنفیذ رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است. صدا و سیما باید در این زمینه روشنگری کرده و علاوه بر بیان مشکلات واقعیت‌ها را به مردم بگوید. همه در یک کشتی حضور داریم و نباید از یکدیگر جدا شویم.

رفیعی به ظرفیت‌های شهرستان امیدیه اشاره کرد و گفت: این شهرستان توانمندی‌های بسیار زیادی دارد و باید برای جذب سرمایه‌گذار تلاش بیشتری به خرج دهیم و با کاغذبازی‌ها و پیچ و خم‌های اداری آن ها را فراری ندهیم.

وی بیان داشت: احداث شهرک پتروشیمی در امیدیه در دستور کار قرار دارد که با راه‌اندازی آن 15 هزار نفر به صورت مستقیم و 50 هزار نفر به طور غیر مستقیم ظرفیت شغلی ایجاد خواهد شد.

فرماندار امیدیه در پایان اظهار کرد: هم‌گرایی بسیار خوبی بین ادارات و دستگاه‌های شهرستان امیدیه وجود دارد و این مسأله می‌تواند کمک بسیار خوبی به توسعه و پیشرفت منطقه کند.

انتهای پیام/م

ایجاد 15 هزار فرصت شغلی جدید با احداث شهرک پتروشیمی در امیدیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.