ترامپ از نیویورک‌پست تشکر کرد+ توییت

رئیس‌جمهور آمریکا از نویسنده مقاله منتشرشده در روزنامه نیویورک‌پست که حضور او در کاخ سفید را به ریاست‌جمهوری هیلاری کلینتون ترجیح داده بود، تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، با اشاره به مقاله‌ای در نیویورک‌پست با عنوان «اکنون اوضاع ما با ترامپ بهتر از کلینتون است» در پیامی در صفحه توییتر خود از نویسنده این مقاله تشکر کرد.

ترامپ از نیویورک‌پست تشکر کرد

«مایکل گودوین» در مقاله خود آورده است: «ریاست جمهوری ترامپ، نتیجه بخش و مهم است بنابراین به رغم ناامیدی‌های شخصی من درباره اقدامات اشتباه او، هرگز روزی نبوده است که من آرزو کنم‌ای کاش هیلاری کلینتون رئیس جمهور شده بود. حتی یک بار هم این اتفاق نیفتاده است. در واقع در شرایطی که دستاورد‌های ترامپ افزایش می‌یابد، تصور حضور کلینتون در کاخ سفید و تکرار سیاست‌های شکست خورده باراک اوباما، هرگونه تردید را درباره اینکه آمریکا انتخاب درستی کرده است، از بین می‌برد. این واقعا انتخابات تغییر بود و تغییراتی که ترامپ تاکنون اعمال کرده، فراگیر و ضروری بوده است.»

انتهای پیام/

توییت ترامپ در تشکر از نیویورک‌پست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۸ دی ۱۳۹۶
این دیگه چقد بدبخت.بیچاره بخاطر این تورو ترجیح داده که تو اخرین رییس جمهور امریکا هستی با کارات امریکارو میکشی پایین .به قول خودشون امپراطوری امریکا داره تموم میشه بخاطر تو .من یکی خیلی خوشحالم تو انتخاب شدی .اگه امریکا تموم بشه تمام بحران ها توی جهان تموم میشه پشت سرش .مخصوصا اسراییل .دونه سرطانی
آخرین اخبار