قدردانی از حضور گسترده در راهپیمایی شکوه وحدت

استاندار چهارمحال و بختیاری، از حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی شکوه وحدت قدردانی کرد.

قدردانی از حضور گسترده در راهپیمایی شکوه وحدتبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی از حضور گسترده و پرشور مردم استان در راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت قدردانی کرد.

در این پیام  آمده است:

«مردم چهارمحال و بختیاری با حضور خود در این راهپیمایی بزرگ، سیلی محکمی به صورت آشوبگران و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار جهانی زدند.

مردم انقلابی، متدین و شهیدپرور چهارمحال و بختیاری همانند سایر صحنه‌های تاریخی ایران اسلامی باز هم به میدان آمدند تا با حضور پرشکوه خود، طرحی دیگر از دسیسه‌های استکبار جهانی را شکست دهند.

حضور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت ۱۷ دی ۱۳۹۶ علیه آشوبگران و اغتشاشگران اخیر و در دفاع از نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و بیعت با شهدا، بار دیگر پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورد.

خروش دلاورمردان و شیرزنان چهارمحال و بختیاری خط بطلانی بر تمامی نقشه‌های پلید استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و نوکران آن‌ها مانند عربستان سعودی کشید.

مردم ایران و چهارمحال و بختیاری پشتوانه‌ای محکم برای نظام جمهوری اسلامی و انقلاب هستند که هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند بین آنان اندک سستی ایجاد کند.

به همین منظور، اینجانب از حضور آگاهانه، با بصیرت، پرشکوه و ارزشمند مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ شکوه وحدت علیه آشوبگران و اغتشاشگران اخیر و خروش آنان علیه استکبار جهانی قدردانی می‌کنم.»

گفتنی است: راهپیمایی شکوه وحدت صبح دیروز یکشنبه ۱۷ دی ۹۶ و با وجود بارش برف زمستانی، با حضور گسترده و پرشور اقشار مردم و مسئولان، و با هدف محکومیت تحرکات و اغتشاشات چند روز اخیر هنجارشکنان وابسته به استکبار جهانی در برخی شهر‌های کشور، در مراکز شهرستان‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

انتهای پیام/خ

حضور در راهپیمایی مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.