برگزاری جشنواره الگوی برتر تدریس

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خوزستان گفت: چهارمین جشنواره الگوهای برتر تدریس "درس تفکر و سبک زندگی" در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  رحیم رضایی، رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: مربیان، مشاوران تربیتی-تحصیلی و دبیران درس تفکر و سبک زندگی خوزستان می توانند آثار خود را تا تاریخ 10 بهمن ماه 96 به دبیرخانه منطقه ای ارسال کنند. مناطق تا پایان نیمه اول بهمن ماه فرصت دارند آثار برتر منطقه خود را به دبیرخانه استانی ارسال کنند.

وی ادامه داد: این آثار پس از داوری در دبیرخانه منطقه ای به دبیرخانه استانی ارسال می شود و از نیمه اول بهمن ماه سال جاری کار داوری این آثار در دبیرخانه استانی آغاز می شود.

رئیس اداره امور تربیتی آموزش و پرورش خوزستان افزود: توسعه فرهنگ پژوهشگری و افزایش توانمند­ی­ های حرف ه­ای معلمان به شکل فردی و گروهی با تبادل تجارب و دستاوردها در سطح محلی و ملی، ایجاد فرصت های باز آموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعات برای مربیان پرورشی، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره در خوزستان است.

رضایی گفت: ارتقای کمی و کیفی شیوه های تدریس مربیان، مشاوران و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، اصلاح و تغییر نگرش­ های رایج و سنتی در شیوه های تدریس، مکتوب نمودن تجربیات و به اشتراک گذاشتن داشته ها و اندوخته ها و ترغیب و تشویق مربیان، مشاوران و دبیران به استفاده از روش های یاددهی – یادگیری از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره استانی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.