یک کشته در انفجاری در نزدیکی ایستگاه متروی استکهلم

انفجار در نزدیکی ایستگاه مترو در استکهلم سوئد یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه،  انفجار در نزدیکی ایستگاه مترو در استکهلم  یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

پلیس سوئد ضمن رد احتمال تروریستی بودن این حادثه اعلام کرد منشا این انفجار هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

طبق اعلام پلیس استکهلم، یک مرد حدودا ۶۰ ساله که در این انفجار زخمی و به بیمارستان منتقل شده بود، بر اثر شدت جراحات جان باخت. یک زن ۴۵ ساله نیز که او را همراهی می‌کرد از ناحیه صورت جراحات سطحی برداشته است.

 سون اریک اولسون سخنگوی پلیس استکهلم اعلام کرد شاهدان می‌گویند فرد قربانی یک شی  را از روی زمین برداشت و بلافاصله آن منفجر شد.

دو روزنامه پرشمارگان اکسپرسن و آفتونبلات اعلام کردند شیء انفجاری احتمالا یک نارنجک دستی بوده است. با این حال هنوز نمی‌توان در این باره به طور قطع سخن گفت و کارشناسان در حال بررسی محل انفجار هستند. اولسون تصریح کرد هیچ چیز ثابت نمی‌کند که این زوج هدف حمله بوده اند.

این منبع تاکید کرد هیچ شاهد و نشانه‌ای نیز وجود ندارد که بر اساس آن بتوان گفت: انفجار تروریستی بوده است و تا تکمیل تحقیقات جاری در این زمینه نمی‌توان اظهارنظر قطعی داشت.

 

انتهای پیام/

 

انفجار سوئد یک کشته بر جا گذاشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار