دور سوم جام حذفی انگلیس

ناتینگهام فارست 4 - آرسنال 2/وداع توپچی ها با جام حذفی

اولین شگفتی دور سوم جام حذفی انگلیس رقم خورد و تیم آرسنال با شکست 4 بر 2 مقابل تیم دسته پایین‌تر ناتینگام فارست از دور این رقابت‌ها خارج شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،دو تیم آرسنال و ناتینگهام فارست از ساعت 19:30 به وقت ایران در چارچوب بازی های جام حذفی انگلیس با قضاوت جاناتان ماس در ورزشگاه سیتی گراند برابر هم صف آرایی کردند که شاگردان ونگر با شکست چهار بر دو در این دیدار از دور مسابقات کنار رفتند.

در این بازی لیچاج در دقایق 20 و 44 و بررتون 64 از روی نقطه پنالتی و دوول باز هم از روی نقطه پنالتی در دقیقه 85 برای ناتینگهام فارست گل زدند.

گل‌های فارست میزبان توسط لیچاج در دقایق 20 و 44، بررتون در دقیقه 64 (از روی نقطه پنالتی) و داول در دقیقه 85 (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسید و 2 گل آرسنال به وسیله مرتساکر در دقیقه 23 و ولبک در دقیقه 79 زده شد.ضمن اینکه ورال در دقیقه 89 از ناتینگهام اخراج شده بود.

آرسن ونگر به خاطر بازی روز چهارشنبه آرسنال با چلسی، در این بازی ترکیبی از بازیکنان ذخیره و جوان را به میدان فرستاد.این نتیجه باعث شد تا توپچی‌های لندن در حالی که دو سال متوالی عنوان قهرمانی را بدست آورده بودند، حذف شوند.آرسن ونگر در این دیدار به دلیل محرومیت از روی سکوها نظاره گر باخت شاگردانش بود.

انتهای پیام/

حذف آرسنال از جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار