حمایت کمیته امداد از ایتام و محسنین

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر از حمایت ایتام و محسنین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  قیصر کُرد، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر ماهشهر گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین به‌منظور رسیدگی به مشکلات ایتام و خانوارهای نیازمند در کمیته امداد اجرا می‌شود که همه‌ساله تعداد زیادی از هم‌وطنان خیر و نیکوکار با ثبت‌نام در این طرح به حمایت از ایتام و فرزندان محسنین می‌پردازند و به‌صورت ماهانه کمک‌های خداپسندانه خود را به آن‌ها اهدا می‌کنند.

وی بابیان اینکه طرح اکرام ایتام ازجمله طرح‌های مشارکتی موفق و فعال کمیته امداد است، افزود: تا پایان آذرماه امسال 2 هزار و 774 حامی، حمایت از 928 یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر را برعهده‌گرفته‌اند و کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به آن‌ها اهدا می‌کنند.

کُرد گفت: 551 یتیم و 377 فرزند در قالب طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر هستند که در 9 ماهه نخست امسال 9 میلیارد و 353 میلیون و 765 هزار و 611 ریال به‌صورت نقدی و 2 میلیارد و 209 میلیون و 672 هزار ریال به‌صورت غیر نقدی به ایتام و فرزندان محسنین کمک شده است.

وی بیان کرد: بسیاری از حامیان علاوه بر پرداخت کمک‌های نقدی، از طریق کمک‌های کالایی شامل تأمین سبد غذایی، پوشاک و جهیزیه و رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، مسکن، فرهنگی و آموزشی، فرزندان معنوی خود را حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بندر ماهشهر در پایان بابیان اینکه دین مبین اسلام سفارش زیادی برای کمک به محرومان کرده، گفت: خیران و حامیان نیکوکار می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر در این امر خداپسندانه شرکت کرده و کمک‌های خود را به دست ایتام و نیازمندان واقعی جامعه برسانند.

انتهای پیام/م

پرداخت 11.5 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی به ایتام و محسنین بندر ماهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.