شهردار منطقه ۴ شهرداری ارومیه:

بهسازی معابر منطقه ۴ ارومیه تحت اقدام است

شهردار منطقه ۴ شهرداری ارومیه از بهسازی مسیر پیاده رو ها‌ی معابر سطح منطقه ۴ شهری برای تردد معلولان و جانبازان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مجتبی علیزاده شهردار منطقه 4 شهرداری ارومیه  اظهار کرد: امروزه  به دلیل افزایش جمعیت شهرها و معضلات ترافیکی  ایجاد پیاده رو ها و مسیرهای پیاده مورد توجه بیشتری قرارمی گیرد، چرا که پیاده رو ها در جابه جایی ساکنان شهرها و انتقال ترافیک شهر نقش به سزایی دارند.

وی بیان کرد: از اهم  مواردی که باید در پیاده رو سازی به آن باید توجه کرد مناسب سازی ها شامل نصب علایم هشدار دهنده، رفع موانع کوتاه، مسیر ویژه جانبازان، ساماندهی کیوسک های تلفن و ایستگاه های اتوبوس و سایر اصول مهندسی  است.

علیزاده  در ادامه از اجرای عملیات پیاده رو سازی خیابان بنی هاشم  خبر داد  و گفت:  این عملیات از پیشرفت حدود 70 درصدی برخوردار است.

وی افزود: یکی از عمده ترین وظایف مدیریت شهری آماده کردن بستر شهر برای استفاده مناسب شهروندان است و در این راستا بهسازی مسیر ویژه پیاده رو و معلولین و جانبازان در خیابان های بعثت 2 و مدنی 1 و 2 توسط اکیپ های این شهرداری در حال اجرا  است.

شهردار منطقه چهار شهر ارومیه با بیان اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب مناسب سازی فاصله زیادی وجود دارد، عنوان کرد:  باید  تلاش کرد معلولین و جانبازان همچون دیگر اقشار جامعه به راحتی به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/م

اجرای عملیات بهسازی معابر شهری برای تردد معلولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.