آخرين مهلت صدور و تمدید کارت اشتغال اتباع خارجی اعلام شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: پایان دی ماه سال جاری آخرين مهلت صدور کارت كار مهاجرین خارجی در استان می باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید نور محمدپور، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان بیان داشت: مهاجرین افغانی و عراقی دارنده کارت اقامت آمایش 12 و هویت 11 سرپرست ذکور خانوار و نیز فرزندان ذکور که در سال گذشته پروانه کار دریافت کردند، برای صدور و تمدید پروانه کار تا پايان دی ماه مهلت دارند.

وی تصریح کرد: موضوع صدور و تمدید پروانه کار مهاجرین افغانی و عراقی به اداره ‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ ابلاغ و قرار شد اتباع افغانی و عراقی دارنده کارت اقامت آمایش 12 و هویت 11 که بعنوان سرپرست ذکور خانوار (متولدین یکم تیرماه 1336 به بعد) و نیز فرزندان ذکور بالای 18 سال که در سال گذشته پروانه کار دریافت کرده یا نکرده‌اند برای صدور و تمدید پروانه کار اقدام نمایند.

محمدپور اذعان داشت: صدور کارت کار در استان فقط تا پایان دی ماه خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: هزینه صدور پروانه کار به مدت یک سال 360 هزار تومان و برای تمدید پروانه کار مبلغ 258 هزار و 700 تومان تعیین شده که توسط متقاضی پرداخت می‌ گردد.

انتهای پیام/گ

پایان دی ماه آخرین مهلت صدور و تمدید کارت اشتغال اتباع خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
rahman
۰۱:۳۰ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸
باسلام خدمت شما عزیزان. میخواستم بگم چرا بانک مرکزی بدون هیچ گونه اطلاع قبلی به مهاجرین اقدام به مسدود کردن کارت بانکی ان ها کرده است این مشکلات زیادی را برای ان ها به همراه داشته است لطفا بررسی کنید خیلی ممنون از زحمت هایی میکشید
Iran (Islamic Republic of)
محمد‌آصف
۱۶:۵۳ ۳۱ تير ۱۳۹۸
کارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۸
دست شما درد نکند
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۱۱:۳۶ ۱۸ دی ۱۳۹۶
اینهمه بیکار تو استانه از خوده استانه ماله همین کشوره بفکر کار برای اتباع خارجی هستید واقعا که متاسفم