تصویب لایحه نشر اوراق مشارکت برای تأمین مالی خط 2 مترو

لایحه دوفوریتی انتشار 5 هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت برای تأمین مالی خط 2 قطار شهری اصفهان در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اکثریت آراء تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،لایحه دوفوریتی انتشار پنج هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت برای تأمین مالی خط 2 قطار شهری اصفهان در دوره قبلی شورای اسلامی شهر اصفهان مصوب شده بود که برای رسیدن به مرحله اجرا و انتشار هرچه سریع‌تر اوراق در بهمن ماه سال جاری، به صورت دوفوریتی در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان با اکثریت آراء تصویب شد.

به دلیل اینکه این میزان بودجه شهرداری اصفهان 5 هزار میلیارد ریال است، فقط تأمین مالی 2 کیلومتر از خط 2 قطار شهری را پوشش خواهد داد و مابقی از طریق فاینانس صورت می‌گیرد.

فتح‌اله معین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در رابطه با این لایحه در صحن علنی شورا تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم و مراحل اجرایی لایحه دوفوریتی انتشار پنج هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت برای تأمین مالی خط 2 قطار شهری اصفهان تا کنون صورت گرفته اما با توجه به تغییر سال مالی، این لایحه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان به رأی‌گیری گذاشته شد.

وی با بیان اینکه دولت به دلیل کمبود بودجه جهت تأمین اعتبارات قطار شهری، فروش اوراق مشارکت را ابلاغ و پرداخت 50 درصد اصل و سود آن را تضمین کرده است، یادآور شد: زمان انتشار اوراق مشارکت برای تأمین مالی خط 2 قطار شهری اصفهان بهمن ماه تعیین شده و به همین دلیل به صورت دو فوریتی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شد.

 

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار