671 روستا در آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: هم اکنونن 671 روستا در استان از لوله کشی گاز بهره مندند و تاپایان سال ۹۷ میزان بهره مندی مناطق روستایی استان از نعمت گاز به ۶۳ درصد می رسد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علیرضا شیخی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰درصد از روستاهای استان ازنعمت گاز بهره مند هستند افزود: در استان تا پایان سال ۹۷ میزان بهره مندی مناطق روستایی از نعمت لوله کشی گاز از ۵۰ درصد به ۶۳ درصد و در شمال استان نیز به ۹۰ درصد خواهد رسید.

 

وی از گازرسانی به ۵۳۵ روستای استان خبر داد و اظهارداشت: این طرح ها هم اکنون در دست اجرا هستند که همزمان با دهه مبارک فجر عملیات گازرسانی به  تعدادی از روستاهای آذربایجان غربی آغاز و گازرسانی به برخی از روستاها نیز به بهره برداری خواهد رسید.

 

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهارداشت: گازرسانی به روستاها بر اساس قانون برنامه توسعه در دست اجرا است که برای گازرسانی به روستاها محدودیت‌هایی قائل شده‌اند  و هزینه اجرایی گاز را برای هر خانوار ۶۰ میلیون ریال در نظر گرفته‌ اند.

 

وی تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی استان را ۶۷۱ روستا عنوان و خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاها نقش بسیار مهمی در افزایش کیفیت زندگی خانوار روستایی استان داشته و از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها نیز کاسته است.

انتهای پیام/ع

گازرسانی به 535 روستا در آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.