برگزاری آزمون استخدام نیروی انتظامی در شیراز

رئیس گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: آزمون کتبی استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری در شیراز برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محمد داوودی رئیس گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: چهارمین مرحله آزمون کتبی استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری با حضور داوطلبانی از استان‌های فارس و کهکیلویه و بویر احمد در سالن پلیس راهور شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در آزمون کتبی استخدام نیروی انتظامی، ۹۰ نفر داوطلب استخدام به رقابت پرداختند، اضافه کرد: نتایج این آزمون یک هفته دیگر از طریق مرکز گزینش و استخدام پلیس فارس به داوطلبان اعلام خواهد شد.

رئیس گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس تصریح کرد: داوطلبان پذیرفته شده در این آزمون کتبی پس از طی سایر مراحل گزینش و استخدام، در اسفند ماه سال جاری برای طی دوران آموزشی اعزام خواهند شد.

سرهنگ داوودی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس از بین دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته‌های الهیات و معارف اسلامی، علوم قرآنی، علوم حدیث و علوم سیاسی استخدام به عمل می‌آورد.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان فارس واقع در میدان سفر - جنب ترمینال کاراندیش شیراز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

آزمون استخدام نیروی انتظامی در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار