تسریع در ساخت قطعه پنجم آزاد راه تنکابن به الموت قزوین با ترزیق بموقع اعتبار

قطعه پنجم آزاد راه تنکابن به الموت قزوین با ۲۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است که با تزریق به موقع اعتبارات این طرح با زمان بندی مناسب به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه شهرستان تنکابن از نشانه گذاری قطعه چهارم به طول ۴ کیلومتر خبر داد و گفت:قطعه پنجم این محور که تقریبا مربوط به حوزه استحفاظی تنکابن است که ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات این طرح با زمان بندی مناسب به اتمام برسد.

وی افزود: اجرای این طرح به طول ۱۶۰ کیلومتر از مناطق کوهستانی و صعب‌العبور می‌گذرد که قرار گاه خاتم الانبیا به عنوان مسئول و پیمانکار اجرایی این طرح فعالیت می‌کند.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن گفت: مسیر ۳۲۰ کیلومتری تنکابن به قزوین با احداث این جاده با ۱۷۲ کیلومتر کاهش به ۱۶۰ کیلومتر خواهد رسید و مسافران ۲ ساعت زودتر به مقصد می‌رسند

حسینی جو افزود: سه تونل در حال حاضر احداث شد که تردد در آن جریان دارد این محور حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۹۰ کیلومتر آن در استان قزوین و ۷۰ کیلومتر آن در استان مازندران واقع شده است.

انتهای پیام/آ

پیشرفت ۲۵ درصدی قطعه پنجم آزاد راه تنکابن به الموت قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار