لیگ برتر فوتسال؛

دیدار لبنیات ارژن شیراز و مقاومت قرچک

تیم لبنیات ارژن شیراز در هفته پایانی لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف مقاومت قرچک می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هفته پایانی لیگ برتر فوتسال روز چهارشنبه ۲۰ دی‌ماه با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم لبنیات ارژن شیراز در دیداری خارج از خانه مقابل تیم مقاومت قرچک به میدان می‌رود.

حسین وحدتی، علی احمدی، جواد حسینی و امیر مختار رودسار داوران این دیدار هستند. دیدار رفت این دو تیم ۴ بر ۳ به نفع تیم ارژن پایان یافت.

شاگردان کمالی که هفته گذشته با پیروزی مقابل هیئت فوتبال قم از سقوط به لیگ دسته اول فرار کردند بعد از چندین هفته فشار روحی در این دیدار با آرامش بیشتری برای ثبت هشتمین پیروزی در لیگ برتر به میدان خواهند رفت.

تیم لبنیات ارژن در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری مقاومت البرز مقابل هیئت فوتبال قم به یک پله صعود در پایان این فصل به رده یازدهم دست می‌یابد، اما مساوی و باخت تاثیری در جایگاه این تیم نخواهد داشت و این فصل را با رده دوازدهم به پایان می‌رساند.

در مقابل تیم مقاومت قرچک قرار دارد که گوشه چشمی به رده هفتم جدول دارد و برای بالا بردن جایگاه خود در جدول به ۳ امتیاز کامل این دیدار نیاز دارد.

تیم لبنیات ارژن شیراز در ۲۵ بازی گذشته ۵۸ گل زده و ۷۳ گل دریافت کرده است، تیم هیئت مقاومت قرچک نیز در ۲۵ بازی گذشته ۶۴ گل زده و ۶۹ گل دریافت کرده است.

در حال حاضر تیم ارژن با ۷ برد، ۳ مساوی، ۱۵ باخت و کسب ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی قرار دارد. تیم مقاومت قرچک نیز با ۸ برد، ۶ مساوی، ۱۱ باخت و کسب ۳۰ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تیم مس سونگون ورزقان در هفته گذشته قهرمانی خود را مسجل کرد. تاسیسات دریایی تهران نائب قهرمان شد و گیتی‌پسند اصفهان نیز به رده سوم جدول دست یافت.
انتهای پیام/ر

مصاف لبنیات ارژن شیراز مقابل مقاومت قرچک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار