حاجی بابایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فراکسیون نمایندگان ولایی مخالف حذف ۳۵ میلیون نفر یارانه بگیر است

 رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی جزئیات جلسه صبح امروز این فراکسیون را تشریح کرد.

فراکسیون نمایندگان ولایی مخالف حذف ۳۵ میلیون نفر یارانه بگیر استحمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه صبح امروز این فراکسیون اظهار کرد: در این جلسه لایحه بودجه ۹۷ بررسی شد و نمایندگان اعلام کردند که با حدف یارانه ۳۵ میلیون نفر در شرایط فعلی اقتصاد کشور مخالف هستند. 

وی افزود: اعتقاد داریم یارانه افرادی که اثبات شود وضعیت مالی مناسبی دارند، باید حذف شود اما اینکه اثبات کنیم کسی که وضعیت مالی مناسبی ندارد و باید به او یارانه تعلق بگیرد، در شان مردم نیست.

حاجی بابایی ادامه داد: فراکسیون نمایندگان ولایی مخالفت صددرصدی خود را با افزایش قیمت حامل‌های انرژی را اعلام کردند و  اعتقاد داشتند که باید بررسی و شفاف سازی شود که درآمد حاصل از افزیش قیمت حامل‌های انرژی به کجا رسیده است. 

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس گفت: سوال فراکسیون نمایندگان ولایی این است که آیا نمی‌شود از محل درآمد افزایش قیمت حامل‌های انرژی در گذشته، به موضوع اشتغال پرداخت؟ 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد:  فراکسیون این هفته جلسات متعدد تشکیل داده و در کمیته‌های مختلف، زوایای گوناگون بودجه ۹۷ را بررسی خواهد کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
خواهشا یارانه های ما رو قطع نکنید ما خیلی نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۱۷ دی ۱۳۹۶
توروخدا قطع نکنید
آخرین اخبار