زنجان میزبان هفتمین دوره کارگاه و نمایشگاه عکاسی نجومی توآن

هفتمین دوره کارگاه و نمایشگاه عکاسی نجومی پروژه بین‌المللی جهان در شب با همکاری خانه هنرمندان استان زنجان و دبیرخانه دایمی توان در ایران، در شهر زنجان برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ الیاسی عضو هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان با اعلام این خبر گفت: ثبت‌نام در هفتمین کارگاه و نمایشگاه بین‌المللی جهان در شب از  شنبه ١٦ دی ماه آغاز شده و در روز‌های دوم تا چهارم اسفندماه این کارگاه دایر می‌شود.
الیاسی با اشاره به اینکه یک دوره استانی عکاسی نجوم در بهمن‌ماه برای عکاسان استانی برگزار خواهد شد افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه عکس آسمان شب، تعدادی از کودکان به بازدید از این نمایشگاه رفته و برداشت خود از عکس‌ها را به نقاشی تبدیل خواهند کرد.
وی با اشاره به حضور سه عکاس بین‌المللی در این کارگاه گفت:: در این کارگاه عکاسان نام آشنای داخلی و خارجی همچون بابک امین تفرشی (مدیر و موسس توآن) ساکن آمریکا و عکاس نشنال جئوگرافیک، جف دای (عضو توآن) از کشور چین، استفان گیزارد (عضو توآن) از کشور آلمان، اسدالله قمری نژاد (پیشکسوت عکاسی نجومی کشور)، امیر حسین ابوالفتح (عضو توآن) و طا‌ها قوچکانلو (عکاس آسمان شب) حضور خواهند داشت.
عضو هیئت مدیره خانه هنرمندان استان زنجان در مورد هزینه حضور در این کارگاه‌ها برای عکاسان اظهار داشت: عکاسان خارج استان در لحظه ثبت‌نام باید هزینه ٣٦٠ هزار تومانی پرداخت کنند و برای عکاسان زنجانی نیز هزینه ١٦٠ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.
الیاسی با اشاره به آغاز ارسال عکس برای جشنواره عکاسی هفتمین کارگاه و نمایشگاه پروژه "جهان در شب" افزود: ارسال عکس رایگان بوده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دبیرخانه توآن در ایران مراجعه کنند.
گفتنی است طبق اطلاعات سایت دبیرخانه توآن، شرکت در دوره آموزشی تنها با ثبت‌نام از طریق وب سایت و واریز مبلغ به صورت آنلاین امکان پذیر بوده و شرط سنی برای شرکت‌کنندگان داشتن ١٨ سال و داشتن آشنایی با مفاهیم عکاسی پایه و آشنایی با دوربین‌های عکاسی DSLR و نحوه استفاده از آن است.


انتهای پیام/ع


حضور سه عکاس بین‌المللی در هفتمین دوره کارگاه و نمایشگاه عکاسی نجومی توآن در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.