ساجدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

کتاب آتش و خشم بیانگر شخصیت بی ثبات ترامپ است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ترامپ ثبات شخصیتی ندارد و کتاب آتش و خشم پاسخی به شخصیت بی ثبات رئیس جمهور فعلی آمریکاست.

 کتاب آتش و خشم توسط دستگاه‌های نزدیک به کاخ سفید منتشر شد/ مدعیان داخلی آمریکا معتقدند ترامپ تعادل روانی نداردمحمد ساجدی کارشناس سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار کتاب آتش و خشم و تاثیر آن در آینده سیاسی و عملکرد ترامپ اظهار کرد: با انتشار این کتاب می‌توان آمریکا را از بعد داخلی و بین‌المللی مورد بررسی و تحلیل قرار داد.

وی افزود: در طول یک سال گذشته و از زمانی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا روی کار آمد، وعده‌های مختلفش درباره برجام، کره شمالی، دیوار مکزیک و...  محقق نشد.


ساجدی ادامه داد: سیاستمداران آمریکایی معتقدند ترامپ تعادل روانی ندارد و به همین دلیل کتابی که منتشر شده واقعیت مسلمی را به نمایش می‌گذارد که ترامپ توانایی تحمل آن را نخواهد داشت.

کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: کسانی که کتاب آتش و خشم را منتشر کردند در دستگاه‌هایی نزدیک به کاخ سفید فعالیت دارند و اظهارات آنها هم منطبق با واقعیتی بوده که خشم ترامپ را برانگیخته است بنابراین تاثیر این موضوع تا جایی ادامه یافت که ترامپ در واکنشی اعلام کرد من فرد باهوش و نابغه‌ای هستم که در برج سازی و ریاست جمهوری موفق است.

وی گفت: از زمانی که ادعای ترامپ در دنیای بیرونی و بین الملل مطرح شد، برخی کارشناسان به این باور رسیدند که نمی‌توان به اظهارات وی اعتنایی کرد زیرا ترامپ ثبات واقعی ندارد و در واقع این کتاب پاسخی به شخصیت بی ثبات رئیس جمهور فعلی آمریکاست.

ساجدی با اشاره به نشست سازمان ملل برای بررسی اغتشاشات اخیر در ایران اظهار کرد: به درخواست آمریکا جلسه شورای امنیت سازمان ملل تشکیل شد اما این نشست نتوانست حمایت سایر اعضا را در پی داشته باشد به همین دلیل آمریکا در برابر چالشی عظیم قرار گرفت به طوری که جمهوری‌خواهان و حتی دموکرات‌ها معتقدند عامل این ضربه به کشورشان شخص ترامپ است.

انتهای پیام/

مولفان کتاب آتش و خشم علیه ترامپ از اشخاص نزدیک به کاخ سفید هستند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار