حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آمریکایی‌ها از روشنگری صدا و سیما ناراحت هستند/رسانه ملی پشت صحنه فتنه 96 را افشا کرد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: آمریکایی‌ها از روشنگری صدا و سیما ناراحت هستند به همین دلیل بحث تحریم رسانه‌ ملی ایران را مطرح کرده‌اند.

آمریکایی‌ها از روشنگری صدا و سیما ناراحت هستند/رسانه ملی پشت صحنه فتنه96 را افشا کردسیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به کارکرد ارزنده صدا و سیما در روشنگری میان اغتشاش‌گران و مطالبه‌گران اقتصادی اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد فعالیت خوب صدا و سیما بودیم چرا که توانست با روشنگری پشت صحنه آشوب‌های اخیر را به تصویر بکشد  و حمایت‌هایی که به منظور تقویت اغتشاشات به وسیله مثلث تل آویو، ریاض و واشنگتن صورت گرفت، افشا کند.

وی افزود: صدا و سیما نقش عربستان سعودی و آمریکا را در تحریک عواطف برای ترغیب به تظاهرات سراسری در ایران را به خوبی به نمایش گذاشت.

حسینی تصریح کرد:‌ رسانه ملی توانست به رسالت خود به خوبی عمل کند چرا که با هدایت و روشنگری باعث شد که مردم صف خود را از معاندان نظام جدا کنند و این گونه نقشه‌های دشمنان نظام نقش بر آب شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب بیان کرد: اغتشاش‌گران به مقدسات مردم توهین کرده و اموال عمومی را تخریب کردند و صدا و سیما با به تصویر کشیدن چنین فجایعی توانست نقش بسزایی در خروش مردم و تظاهرات سراسری در کشور ایفا کند.

وی با اشاره به دلیل حمله رسانه‌ای معاندان به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها از روشنگری صدا و سیما ناراحت هستند به همین دلیل بحث تحریم رسانه‌ ملی ایران را مطرح کرده‌اند البته این مسئله در گذشته نیز سابقه داشته است و آنها به جای آنکه از مردم ایران به دلیل دخالت‌های بی‌دلیلشان عذرخواهی کنند دست به فرافکنی می‌زنند و طلب‌کار نیز هستند.

عضو شورای مرکزی جمنا ادامه داد: آنها می‌خواهند اوضاع را به گونه‌ای جلوه دهند که گویا نظام جمهوری اسلامی ایران آزادی را از مردم سلب کرده اما به خوبی‌ می‌دانند که صف اغتشاش‌گران اقلیتی اندک بوده و به تحریک آنها و یا متحدانشان به صحنه آمدند.

حسینی تأکید کرد: آمریکایی‌ها امیدوار بودند که شاید اغتشاشات فراگیر شود و مردم به صف فتنه‌گران بپیوندند اما صدا و سیما با صحه گذاشتن در برخی مشکلات اقتصادی و روشنگری‌های به موقع توانست مانع از ادامه اغتشاشات شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار