رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛

راهپیمایی مردم سیستان و بلوچستان در محکومیت ناآرامی‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم راهپیمایی مردمی به منظور محکوم کردن نا آرامی‌های اخیر و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فردا دوشنبه در ۱۸ شهرستان این استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عباس صفدری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  اظهار داشت: حوادث تلخ روز‌های اخیر در برخی نقاط کشور نشان داد که عناصر فرصت طلب و سلطه جو با سوء استفاده از اجتماعات آرام مردم با ایجاد آشوب، نا امنی، تخریب اموال عمومی، اهانت به مقدسات دینی و ملی و حتی قتل انسان‌های بیگناه اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند.

وی افزود: مردم فهیم و با بصیرت سیستان و بلوچستان همگام با ملت بزرگ ایران هرگز جنایات فریب کاران فرصت طلب را از آغاز انقلاب، دوران دفاع مقدس، تحریم‌های غیر انسانی و دیگر اقدامات دشمنانه آنان را فراموش نخواهد کرد و مشکلات و تامین خواسته‌های بحق خود را با روش‌های قانونی و با تکیه بر وحدت و همدلی مطالبه و تحقق خواهد بخشید.

وی گفت: در این راستا راهپیمایی مردمی محکوم کردن نا آرامی‌های اخیر و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی فردا در ۱۸ شهرستان بجز زابل که هفته گذشته برگزار شد انجام می‌شود.

 سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع (معادل ۵/۱۱ درصد مساحت کشور) و ۱۹ شهرستان و بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی مردمی در محکومیت ناآرامی‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار