آخرین اخبار از تولید سری دوم انیمیشن «رستوران جنگل»

تولید سری دوم مجموعه رستوران جنگل در مرکز پویانمایی صبا، مراحل پایانی خود را می گذراند.

آخرین اخبار از تولید سری دوم انیمیشن «رستوران جنگل»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مرکز پویانمایی صبا، تولید سری دوم مجموعه «رستوران جنگل» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد رضا حنفی در 26 قسمت 15 دقیقه ای برای مخاطبین کودک و نوجوان از نیمه دوم سال 1394 شروع شد. این مجموعه در حال حاضر مراحل نهایی خود را سپری می کند و طی چند ماه آینده تولید آن به پایان خواهد رسید.

حنفی افزود: تاکنون دوازده قسمت از این مجموعه تحویل گردیده است. علاوه بر آن، هشت قسمت در حال خروجی نهایی و کامپوزیت است که دو قسمت آن طی یکی دو هفته آینده تمام خواهد شد، و خروجی نهایی بقیه قسمتها نیز تا پایان سال کامل خواهد شد. در بخش انیمیت نیز 4 قسمت از مجموعه باقی مانده که در حال انجام است و ان شاءالله تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است؛ فیلمنامه این انیمیشن به قلم گروه قصه پردازی و فیلمنامه نویسی آقایان مهرداد رجبی هنجنی، علیرضا کمالپور و محمد رضا حنفی به رشته تحریر درآمده، که در آن موضوع غذا بهانه ای می شود برای پرداختن به موضوع و هدف اصلی مجموعه بیان مبارزه بین خیر و شر و این است که همیشه نیروی خیر و خوبی بر نیروی شر و بدی غلبه خواهد کرد.

در هر قسمت از این مجموعه لک لک، سرآشپز زبر دست رستوران جنگل، به کمک دوستانش خروس و اردک سعی می کنند غذاهای سالم، مقوی و ایرانی به اهالی جنگل ارائه کنند، ولی در مقابل گرگ و همدستانش هر بار سعی می کنند مانع از انجام این کار شده و یا در کار آنها اخلال ایجاد کنند اما لک لک و دوستانش با درایت و هوشمندی، دسیسه ها و توطئه های آنها را برطرف می نمایند و در پایان هر قسمت نتیجه بد توطئه های گرگ و همدستانش، به خود آنها باز می گردد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسین سهیلی فر
۱۶:۳۳ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
این کارتون معرکه اس من عاشق اق کرکس و گرگ و روبی و لاری ام کاشکی فیگور های این کارتون هم بود یا مثلا دفترش
آخرین اخبار