از زمان وقوع زلزله کرمانشاه :

ارسال ۲۰۰کامیون کمک های مردمی از آذربایجان غربی به زلزله زدگان

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه تاکنون ۲۰۰ کامیون شامل کمک های مردمی از استان به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امیرعباس جعفری با اشاره به ارسال کمک های مردمی توسط جمعیت هلال احمراستان و دستگاههای اجرایی استان به حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه افزود: از زمان وقوع زلزله کرمانشاه بیش از ۲۰۰ کامیون شامل کمک های مردمی از سطح استان آذربایجان غربی جمع اوری شده است.

وی ادامه داد: کمک های جمع آوری شده از سطح استان شامل اقلام زیستی، پتو، چادر و موکت و لباس به میزان ۸۰۰ تن به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال به کرمانشاه ارسال شده است.

 

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی ارسال کمک های جمع آوری شده از ۸۷ پایگاه جمعیت هلال احمر در شهرهای استان  را به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اعزام ۵ دستگاه آمبولانس فوریت های پزشکی به همراه کادر درمانی، اعزام ۲۱ دستگاه خودرو و آمبولانس و بالگرد جمعیت هلال احمر، ارسال کمک های جمع آوری شده توسط شهرداری ارومیه به میزان ۴۱ دستگاه کامیون و کمک های کمیته امداد و امام خمینی(ره) استان شامل ۱۸۰ کامیون به ارزش ۳۷ میلیارد ریال را از جمله اقدامات انجام گرفته توسط دستگاههای عضو شورای مدیریت بحران در زلزله کرمانشاه اعلام کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.