معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان :

۱۱۲ خیر سلامت شناسنامه‌دار در لرستان وجود دارد

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان از وجود ۱۱۲خیر سلامت شناسنامه‌دار در لرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  نادر همتی گفت: استان لرستان در سال‌های ۹۴ و ۹۵ کارنامه بسیار مناسبی در جذب مشارکت‌های مردمی در حوزه بهداشت و درمان داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود سال گذشته خیرین داخلی و خارجی بیش از ۶۵ میلیارد تومان به حوزه درمان و سلامت لرستان کمک کرده‌اند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: امسال نیز تاکنون خیران سلامت حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به حوزه درمان استان کمک کرده که این کمک‌ها در حوزه‌هایی همچون اعطای زمین، ساختمان، تجهیزات پزشکی بوده است.

همتی بیان کرد: امسال نیز برای جذب هر چه بیشتر کمک‌های خیران به حوزه سلامت این استان اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته که از مهمترین آن‌ها می‌توان به تهیه کتابچه نیازمندی‌های شهرستان‌های مختلف استان و موارد مختلف دیگر اشاره کرد.

وی در ادامه با اشاره به وجود ۱۱۲ خیر شناسنامه‌دار در حوزه سلامت لرستان، افزود: در استان لرستان ۱۱۲ خیر سلامت شناسنامه‌دار وجود داشته که البته تعداد دیگری از خیران نیز تمایلی به معرفی خود ندارند.

معاون امور مشارکت‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته شرایط برای استفاده از ظرفیت خیران برای توسعه حوزه بداشت و درمان لرستان استفاده کرد کمااینکه گام‌های مناسبی در این راستا برداشته شده است.

انتهای پیام/د

وجود ۱۱۲ خیر سلامت شناسنامه‌دار در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.