در سه ماهه سوم امسال؛

برگزاری ۱۲۰ گفتمان دینی در مدارس استان لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: طی سه ماهه سوم امسال، ۱۲۰ گفتمان دینی در مدارس استان برگزار شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سعید مهدوی‌امین، با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی گفت: گفتمان‌های دینی در چند مقطع دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی برگزار می‌شود.

وی افزود: گفتمان دینی به گونه پرسش و پاسخ و تعامل دو سویه بوده و با سخنرانی کاملا متفاوت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه ۱۰ سال است که گفتمان‌های دینی در استان برگزار می‌شود، بیان داشت: در این برنامه‌ها به طرح مسائلی همانند سواد رسانه‌ای، اقتصاد مقاومتی، دین‌و زندگی و آسیب‌های اجتماعی پرداخته می‌شود.

مهدوی‌امین افزود: امسال اقدام خوبی در بخش اساتید گفتمان دینی صورت گرفته و آن برگزاری مجمع انتخاباتی بود، در این مجمع منتخبین مسائل و مشکلات روز را رصد کرده و پس از جمع‌بندی، مطالب را در اختیار اساتید گفتمان دینی قرار می‌دهند.

وی از برگزاری جلسات گفتمان دینی در ۳۰ مدرسه طی سه ماه پاییز امسال خبر داد و افزود: طی این مدت در هر مدرسه چهار گفتمان در چهار موضوع بیان شده، برگزار و در نهایت ۱۲۰ جلسه گفتمان انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: جلسات گفتمان به صورت کارگاهی و با حضور ۲۵ تا ۴۰ دانش آموز برگزار شده و طی این مدت پنج هزار دانش‌آموز در این جلسات شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/د

۵ هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.