کناره گیری پنهانی کارکنان ارشد دفتر مایک پنس

برخی منابع اطلاعاتی اعلام کردند وکیل و مدیر سیاست داخلی معاون رئیس جمهور آمریکا، ابتدای سال جدید میلادی از سمت خود کناره گیری کرده‌اند.

کناره گیری پنهانی کارکنان ارشد دفتر مایک پنسبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی ان ان؛ برخی منابع اطلاعاتی اعلام کردند وکیل و مدیر سیاست داخلی «مایک پنس»، معاون رئیس جمهور آمریکا، ابتدای سال جدید میلادی دفتر کار خود را ترک و از سمت خود کناره گیری کرده‌اند.

این رویداد در ادامه تشدید تنش‌ها میان کارکنان دولت دونالد ترامپ و دفتر مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا همزمان با انتشار کتاب جنجالی «آتش و خشم: کاخ سفید ترامپ» رخ داده است.

مدیر ارتباطات مایک پنس به سی ان ان گفت:  رویداد‌های اینچنینی طی هفته‌های اخیر به تکرار رخ داده است. «مارک پائولتا»، و «دنیس میکس» از کارکنان ارشد و قدیمی دفتر مایک پنس  نیز از جمله افرادی هستند که در چند روز اخیر محل کار خود را ترک و از سمت خود کناره گیری کردند. با استعفای پائولتا و میکس، دو نفر از مشاوران ارشد پنس نیز شغل خود را ترک کردند.

یک منبع خبری که نامش فاش نشده است، اعلام کرد افرادی که از سمت خود کناره گیری کرده اند از فعالان ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ بوده‌اند و پس از پیروزی نامزد حزب جمهوری خواه موفق به اخذ موقعیتی در کابینه رئیس جمهور شده‌اند. همچنین با انتشار کتاب جنجالی «آتش و خشم: کاخ سفید ترامپ» و افشاگری درباره افراد مختلف، برخی از اعضای دفتر مایک پنس از بیم مواجهه با رسانه‌ها پیشتر سمت خود  را رها کرده‌اند.

مایکل ولف، خبرنگار و نویسنده کتاب «آتش و خشم: کاخ سفید ترامپ» برای نگارش این کتاب بیش از ۲۰۰ مصاحبه انجام داده است. این در حالی است که منابع اطلاعاتی او برای مصاحبه تقریبا بدون نام هستند. او در این کتاب اقدامات مخفی که ترامپ و اطرافیانش انجام داده بودند و از چشم رسانه‌ها پنهان مانده بود را برملا کرده است.

محتوای این کتاب واکنش‌های بسیاری را از سوی ترامپ و برخی از اعضای دولتش به همراه داشته است.

انتهای پیام/

تشدید تنش‌ها میان کارکنان دولت دونالد ترامپ و دفتر مایک پنس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار