مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر

معاون رئیس جمهور در امور زنان به بوشهر سفر می‌کند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روز دوشنبه به استان بوشهر سفرمی‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان به بوشهر سفر می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه دهقانی صبح امروز در نشست بررسی سفر معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به بوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های مهمی در امور بانوان استان بوشهر تدوین و اجرایی شده است اظهار داشت: توجه به حوزه اشتغال‌زایی، مشاغل خانگی، توانمندسازی زنان و دختران به ویژه  دختران روستایی مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی از سفر معصومه ابتکار به بوشهر خبرداد و افزود: در سفر  روز دوشنبه 18 دی‌ماه معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به بوشهر، با اقشار مختلف بانوان از جمله فرهنگیان، دانشجویان، نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی و بانوان نخبه نشستی با عنوان گفتگوی ملی خانواده برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر، بازدید از خانه امن بهزیستی و اورژانس اجتماعی، نشست با سازمان‌های مردم نهاد، بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و دیدار با بانوان کارآفرین را از دیگر برنامه‌های سفر معصومه ابتکار به استان بوشهر عنوان کرد.

دهقانی با اشاره به  بررسی مشکلات کارآفرینان زنان روستایی بیان کرد: معاون رئیس جمهور  در سفر به بوشهر ضمن شرکت در شورای اداری استان و حضور در صدا و سیما، از بافت روستایی بازدیدو  مشکلات بانوان کارآفرین روستایی و عشایری بررسی می‌کند.

وی بیان کرد: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده روز دوشنبه 18 دیماه سفری یک روزه به استان بوشهر دارد.

انتهای پیام/پ

سفر معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روز دوشنبه به استان بوشهر 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.