۳۵ اثر ارسالی به جشنواره عمار در استان یزد اکران شد

دبیر جشنواره مردمی عمار در یزد گفت: دبیرخانه جشنواره عمار در استان یزد راه‌اندازی شده و ۳۵ اثر ارسالی به جشنواره در این استان به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبیر جشنواره مردمی عمار در یزد با بیان اینکه این جشنواره از تاریخ 9 دی‌ماه با اکران آثار ارسالی آغاز به کار کرد، اظهار داشت: اکران آثار ارسالی به مدت 7 روز در مکان‌های مختلف در یزد انجام گرفت.

 حسین دهقان با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار به‌صورت متمرکز دبیرخانه جشنواره را در استان راه‌اندازی کردیم، گفت: در دوره‌های گذشته آثار جشنواره به‌صورت پراکنده در یزد اکران می‌شد که امسال به همت بسیجیان پایگاه حضرت بقیه‌الله (عج) دبیرخانه در استان راه‌اندازی شد توانستیم بیش از 35 اثر از آثار ارسالی به دبیرخانه کشوری این جشنواره را در استان یزد به اکران عمومی بگذاریم.

وی خاطر نشان کرد: یک ماه قبل از آغاز به کار دبیرخانه کشوری این جشنواره، در یزد با تشکیل کمیته‌های مختلف، 15 نفر از فعالان بسیجی را به‌عنوان اعضای هرکدام از کمیته‌ها مشخص کردیم و کار از یک ماه پیش به‌صورت جدی در یزد آغاز شد که خروجی این کار برای اولین بار و بدون هیچ بودجه‌ای بسیار راضی کننده بود.

دهقان به استقبال چشمگیر هنرمندان استان یزد از این جشنواره اشاره کرد و افزود: سال‌های گذشته هنرمندان استان آشنایی زیادی نسبت به جشنواره نداشتند که امسال استقبال خوبی شد و ان‌شاءالله سال‌های آینده حضور بیشتر و بهتری را شاهد باشیم.

دبیر جشنواره مردمی عمار در یزد با بیان اینکه در این جشنواره که نخستین بار در استان برگزار شد حمایتی از سوی مسئولان شاهد نبودیم، اضافه کرد: باوجود اینکه حمایتی از سوی مسئولان استان صورت نگرفت با یاری خداوند و همت دوستان بسیجی جشنواره را در استان برگزار کردیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه از امروز برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره در سال آینده در استان برنامه‌ریزی کرده و کار خود را آغاز کردیم، گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوبی که در استان یزد در رشته‌های مختلف هنری وجود دارد از امروز کار خود را آغاز کردیم که در سال آینده شاهد نتیجه‌گیری هرچه بهتر باشیم.

انتهای پیام/ص

اختتامیه جشنواره عمار در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.